Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakiś problem z aplikacją? Nie jestem w stanie zapłacić za zakupy. W momencie kiedy przychodzi kod z banku do potwierdzenia transakcji i chcący sprawdzić kod aplikacja powraca do strony startowej. Płatność trzeba anulować bo jest niedokończona. Przy kolejnej próbie to samo i tak w kółko od kilku godzin. Żaby zapłacić trzeba kombinować na dwa telefony. Na jednym jest otwarta aplikacja, na drugi przychodzi kod z banku. Czy tak dzieje się wszędzie? Czy u mnie jest tylko ten problem (na męża telefonie dzieje się to samo). Może coś się przestawiło.
@wera333 Z jakiej wersji aplikacji i urządzenia korzystasz?
Ja mam dokładnie tak samo jak tylko aplikacja wejdzie w tryb minimalizacji podczas przechodzenia na stronę banku to wyłącza aplikacje. Tak samo jak coś przeglądam w aplikacji i wyjdę klawiszem home na pulpit to odrazu wyłącza aplikacje. Coś jest nie tak bo wcześniej tak nie było. Wszystko zaktualizowane na bieżąco.
Tyle to już zdążyłem sam wywnioskować. Puki co podaczas dokonywania zakupu najlepiej jak ktoś płaci blokiem to po prostu w pierwszej kolejności przygotować blik a później z koszyka zrobić zakupy skopiowanym kodem i tyle. Ale to nie zmienia faktu poważnego błędu aplikacji.
Po zalogowaniu do banku i otrzymaniu sms-a uwierzytelniającego nie mogę go nigdzie wpisać z tego względu że aplikacja wraca mi do strony głównej Allegro i nie mogę już nic zrobić.
Proszę o pomoc.
@Client:71325669 Moderator pisał o tym że przy próbie płatności przez apkę są błędy i pracują nad tym.
A czy wiesz może kiedy to się zaczęło ponieważ jeszcze miesiąc temu nie miałem żadnych problemów przelewowych
Zgłosiłam to na Allegro i mają się tym zająć technicy ale na razie nie mam żadnej odpowiedzi.
Napisz proszę jeżeli możesz kiedy te problemy się zaczęły.
Pozdrawiam i dziękuję.
@Client:71325669 Nie, lew nic nie wie. Kontaktuj się z Allegro i z nimi to wyjaśniaj 🙂
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12
@Client:71325669 Dzisiaj był np taki temat o płatnościach:https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/aplikacja-si%C4%99-wy%C5%82%C4%85cza-przy...
@Client:71325669 Oczywiście problem rozwiąże i wyjaśni Allegro np moderator jak tu jest: _HolaOla_
Przed paroma minutami rozmawiałem telefonicznie z działem technicznym i okazuje się że ten problem występuje od 3 dni
Nie jest to wina sprzętu tylko aplikacji
Na razie nad tym pracuję musisz cierpliwie czekać
@Client:71325669 Tak. nasz zespół techniczny pracuje już nad rozwiązaniem tego problemu.
@LEW433 Jeśli chcesz mnie przywołać albo oznaczyć w danym wątku, zwróc proszę uwagę, aby korzystać z @+nick. Kiedy oznaczasz mnie swoim sposobem, niestety nie otrzymuję żadnego powiadomienia.
No już jest marzec i rok następny.
Kiedy macie zamiar się z tym uporać?
@MichsonKichson, możesz sprawdzić, czy problem nadal występuje po zaktualizowaniu aplikacji?
Działa! Dzięki wielkie, bo to był dość irytujący problem.
@MichsonKichson, jasne, rozumiem. Cieszę się, że wszystko już działa poprawnie. 🙂