Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu dzisiejszym allegro nałożyło blokadę na konto. Powodem blokady jest opóźnienie w realizacji zamówienia. Klient wybrał przesyłkę pobraniową więc nie ma podejrzenia o wyłudzenie, przywłaszczenie lub celowe przetrzymywanie pieniędzy. Pomijam fakt, że klient "zagraniczny" podał nr telefonu z prefiksem a dostawa do Polski i nie było możliwości wygenerowania etykiety. Czekaliśmy na podanie polskiego nr telefonu co tez przyczyniło się do opóźnienia. Blokada na 3 dni z wypłatą środków. Czy to adekwatna kara? Czy jest szansa na ponowną weryfikację?
@abazurpl musisz mieć więcej takich przypadków że dostałeś bana 😄
Dopytałam admina - blokada dotyczy tylko tego zamówienia. Poza tym w zakładce DOSTAWA pokazujemy terminy nawet 14-dniowe jesli wiemy że dany produkt nie zostanie wysłany wcześniej - (dropshipping)