Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Coś więcej?
osoba wystawiająca aukcję rażąco pomyliła się przy edycji ogłoszenia i zamiast 200 zł wpisała 2 zł co jest oczywistą pomyłką w przypadku nowych markowych pełnowartościowych dresów. Doszło do sprzedaży a następnie anulowania transakcji przez sprzedawcę z oczywistego niezawinionego błędu ale osoba kupująca domaga się towaru i wystawiła negatywny komentarz dokonując oceny we wszelkich obszarach w tym i zgodności towaru z towaru czego nie miała okazji sprawdzić nie widząc towaru. Sprawa zgłoszona do allegro -nie widzą problemu ,nie widzą podstaw do usunięcia komentarza, nie dostrzegają absurdu sytuacji ,że to sprzedaż wymuszona ,że komentarz typowo złośliwy bo pani nie dostała dresów za 2 zł,istnieje ponadto podejrzenie że pani specjalizuje się w tego typu pomyłkach i wykorzystuje błędy innych sprzedawców ..
@elfaf Przykra sprawa, nie powinna tak robić.
Niestety błędy się czasem zdarzają ale w tym przypadku sprawa jest tak oczywista że allegro powinno kierując się faktami a nie subiektywną oceną pomóc początkującemu sprzedawcy a nie jeszcze karać sprzedawcy po otrzymaniu Pierwszego i jedynego negatywnego komentarza utratą statusu super sprzedawcy ,zabierając 500 punktów i pisząc że pani która wystawiła niczym nieuzasadniony negatywny komentarz do anulowanej transakcji ma prawo do opinii. Przecież to może oznaczać śmierć firmy w przypadku ewentualnych kilku podobnych przypadków ..płakać się chce... ,gdzie tu pomoc i wsparcie ze strony Allegro ???jest program ochrony kupujących a sprzedający jak mają się bronić przed nieuczciwością kupujących ? Allegro pobiera wysokie prowizje , zyski z reklamy i wszystko się zgadza ale w przypadku tego typu pomyłki nie stają po stronie osobie która powinna taką pomoc otrzymać. Przykre to i liczę że się zmieni bo to nie fair...