Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa dotyczy przesyłki allegro one o numerze ALE00000CBF1C54.
Kilkukrotnie próbowałem odebrać przesyłkę, jednak automat nie otworzył skrytki. Przesyłka natomiast widnieje jako odebrana!
Spróbowałem:
kilka razy kodem QR
wpisałem numer telefonu i kod odbioru (automat wyświetlił informację że są niepoprawne)
aż w końcu spróbowałem otworzyć zdalnie z aplikacji - skrytka nadal się nie otworzyła. Wyświetliła się informacja typu "spróbuj ręcznie otworzyć skrytkę", oczywiście nic to nie dało. Za to status przesyłki zmienił się na "odebrana".
Gdzie można zgłosić reklamację? Dlaczego w aplikacji allegro nie ma kontaktu na infolinię lub linka do formularza reklamacji czy jakiejkolwiek pomocy w takich przypadkach?
@play_u Zgłoś proszę do nas reklamację przez ten formularz zgłoszeniowy.