Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w piątek otworzyłam spór ze sprzedawcą odnośnie produktu niezgodnego z opisem. Bardzo mocno niezgodnego 😕 . Wiadomo, weekend, więc sprzedawca ma czas do jutra wieczora na odpowiedź, jednak chciałabym się zapytać jak to wygląda w przypadku automatycznych odpowiedzi "dziękujemy za kontakt...", Czy allegro bierze to pod uwagę jako odpowiedź?
Tak bierze ale odpowie, jest to w jego interesie.
@sandraj200 tak czy siak jeżeli nie będziesz mogła dojść do porozumienia nic nie stoi na przeszkodzie poprosić o pomoc allegro.
@sandraj200 To bardzo wkurzające, ale Allegro nie ma nic przeciwko. Gdyby sprzedawca nic więcej nie napisał lub zbyt długo zwlekał, kliknij tam prośbę o pomoc pracownika Allegro.