Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłem zamówienie dla znajomego, wskazałem jego dane. Strona zmieniła moje imię i nazwisko. Teraz nie mogę odzyskać moich danych. Dlaczego ta strona robi to bez mojej wiedzy? Tak, jak jest teraz? Usunąć wszystko i zarejestrować się ponownie?
Nie, tu jest wszystko: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta
Nazywam się Artur, zarejestrowałem ten profil. Dokonał zakupu dla znajomego. Sama witryna zmieniła właściciela.
Cześć Kestutis,
odrzuciliśmy Twój wniosek o zmianę danych.
Otrzymaliśmy od Ciebie wniosek o zmianę danych w związku z błędnie podanymi danymi. Musieliśmy go odrzucić z powodu niedozwolonej zmiany danych.
W przypadku zmiany stanu cywilnego dopuszczamy jedynie zmianę nazwiska. Nasz Regulamin nie pozwala zmienić właściciela konta. Możesz przepisać konto na małżonka wybierając powód: "Zmiana użytkownika konta na małżonka".
Jeżeli nie zgadzasz się z otrzymaną decyzją, możesz w terminie 10 dni złożyć kolejny wniosek o zmianę danych. Twój wniosek zostanie rozpatrzony przez naszego doradcę.
Aby ponownie złożyć wniosek o zmianę danych, przejdź do zakładki Dane konta i wypełnij formularz.
@Client:109262594 Jeśli otrzymałeś taką wiadomość od Allegro to sprawdź ponownie swoje konto bo możliwe jest że wróciły już dane pierwotne i możesz się zalogować - odrzucili przecież twoją próbę zmiany danych, powinieneś mieć ponownie konto ze starymi danymi..
Co ty piszesz, możesz zmienić przy zakupie, adres do wysyłki, dane do FV, itd. i zapłacić ze swojego konta albo inny sposób.
@LEW433 Jeśli to zarzut do mnie to przecież właśnie tak napisałem.
Natomiast @Client:109262594 prawdopodobnie przez pomyłkę na stronie konta Allegro zmienił sobie dane osobowe myśląc że podaje nazwisko i adres znajomego do wysyłki. Po prostu błąd, nie ma się nad czym rozwodzić.
Jeżeli tak zrobił to źle zrobił, jego wypowiedź nie jest do końca jasna.😁
Konto musi mieć dane na które je założyłeś i tylko niektóre da się zmienić:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/dane-i-ustawienia-konta/co-i-kiedy-moge-zmienic-w-danych-... zakupy możesz robić na różne dane do FV i wysyłki.
@Client:109262594 Twój błąd polega na tym że jeżeli kupujesz coś dla znajomych to co najwyżej podajesz inny adres do wysyłki, natomiast nie zmieniasz swojego nazwiska i adresu. Nazwisko, adres muszą być zgodne z danymi dowodu osobistego, bo jak cie poproszą o weryfikację danych i nie będzie się zgadzać to zablokują ci konto.
Teraz najłatwiej założyć nowe konto a poprzednie zamknąć. Tylko że nie wiem czy ci się uda zamknąć skoro pozmieniałes dane i nie masz już dostępu.
Chyba zapomnij o tym koncie, będzie najprościej.