anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

automatycznej korekty imienia i nazwiska

Client:109262594
#7 Wielbiciel#

Złożyłem zamówienie dla znajomego, wskazałem jego dane. Strona zmieniła moje imię i nazwisko. Teraz nie mogę odzyskać moich danych. Dlaczego ta strona robi to bez mojej wiedzy? Tak, jak jest teraz? Usunąć wszystko i zarejestrować się ponownie?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:109262594
#7 Wielbiciel#

Nazywam się Artur, zarejestrowałem ten profil. Dokonał zakupu dla znajomego. Sama witryna zmieniła właściciela.

oznacz moderatorów

Client:109262594
#7 Wielbiciel#

Cześć Kestutis,

odrzu­ciliśmy Twój wniosek o zmianę danych.

Otrzymaliśmy od Cieb­ie wniosek o zmianę danych w związku z błędnie podanymi dany­mi. Musieliśmy go od­rzucić z powodu niedozwolonej zmiany danych.

 

W przypadku zmiany stanu cywilnego dopus­zczamy jedynie zmianę nazwiska. Nasz Reg­ulamin nie pozwala zmienić właściciela konta. Możesz przepis­ać konto na małżonka wybierając powód: "Zmiana użytkownika konta na małżonka".

 

Jeżeli nie zgadzasz się z otrzymaną decy­zją, możesz w termin­ie 10 dni złożyć kol­ejny wniosek o zmianę danych. Twój wnios­ek zostanie rozpatrz­ony przez naszego do­radcę.

 

Aby ponownie złożyć wniosek o zmianę dan­ych, przejdź do zakł­adki Dane konta i wypełnij formular­z.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:109262594  Jeśli otrzymałeś taką wiadomość od Allegro to sprawdź ponownie swoje konto bo możliwe jest że wróciły już dane pierwotne i możesz się zalogować - odrzucili przecież twoją próbę zmiany danych, powinieneś mieć ponownie konto ze starymi danymi..

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Co ty piszesz, możesz zmienić przy zakupie, adres do wysyłki, dane do FV, itd. i zapłacić ze swojego konta albo inny sposób.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@LEW433 Jeśli to zarzut do mnie to przecież właśnie tak napisałem. 

Natomiast @Client:109262594  prawdopodobnie przez pomyłkę na stronie konta Allegro zmienił sobie dane osobowe myśląc że podaje nazwisko i adres znajomego  do wysyłki. Po prostu błąd, nie ma się nad czym rozwodzić.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli tak zrobił to źle zrobił, jego wypowiedź nie jest do końca jasna.😁

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Konto musi mieć dane na które je założyłeś i tylko niektóre da się zmienić:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/dane-i-ustawienia-konta/co-i-kiedy-moge-zmienic-w-danych-...  zakupy możesz robić na różne dane do FV i wysyłki.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:109262594   Twój błąd polega na tym że jeżeli kupujesz coś dla znajomych to co najwyżej podajesz inny adres do wysyłki, natomiast nie zmieniasz swojego nazwiska i adresu. Nazwisko, adres muszą być zgodne z danymi dowodu osobistego, bo jak cie poproszą o weryfikację danych i nie będzie się zgadzać to zablokują ci konto.

Teraz najłatwiej założyć nowe konto a poprzednie zamknąć. Tylko że nie wiem czy ci się uda zamknąć skoro pozmieniałes dane  i nie masz już dostępu.

Chyba zapomnij o tym koncie, będzie najprościej.

oznacz moderatorów