Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mlipski0 dochodzi jeszcze kwestia np. zgłoszenia zwrotu i nie odesłania towaru albo odesłania towaru używanego/uszkodzonego przez kupującego, towarów które zwrotowi nie podlegają itd. itd.
Tzn. skupmy się tutaj na automatycznym ANULOWANIU - zatem niech to platforma porządnie dopracuje.
A cały problem wynikł z tego że pierwszy raz muszę się "dopraszać i upominać" o własne pieniądze od kilku dni pomimo "gwarantowanego wygodnego" SKUTECZNEGO anulowania potwierdzonego w otrzymanym emailu "Sprzedający w ciągu 2 dni roboczych zwróci Ci pieniądze na kartę lub konto, z którego płaciłaś"
Ciśnij Allegro niech Ci oddadzą skoro zagwarantowali. Niestety, ale portal lubi eskalować problemy na linii sprzedający- kupujący nie tylko w tej kwestii (patrz- choćby katalog i łączenie aukcji z losowymi produktami z katalogu za co też rzekomo odpowiadać na sprzedający).
"Ciśnij Allegro niech Ci oddadzą skoro zagwarantowali." Allegro Protect (POK), który pozwala na zwrot pieniędzy za zamówienie. Wniosek będzie Pan mógł złożyć między 14 a 730 dniem od zakupu
Stąd tytułowy
@mlipski0 "...skupmy się tutaj na automatycznym ANULOWANIU"
Nie można się skupiać na czymś co prawnie nie istnieje, żeby anulować zawartą umowę potrzebna jest zgoda obydwu stron transakcji. To co jest obecnie to jakaś forma odstąpienia od umowy wymyślona przez Allegro bo taka była potrzeba chwili.
A wystarczy napisać: "Transakcja zostaje zawarta po potwierdzeniu transakcji przez sprzedającego"
Rozwiązuje to wszystkie problemy, również te na Lokalne
- zatem niech popracują nad tym i to porządnie - ale tak aby nie było "zatorów" przy oczekiwaniu na potwierdzenia.
swoją drogą ciekawe ile będę czekał na swoje pieniądze - czy do 14 czy aż te ponad 700 dni...