anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Autoodpowiedzi w dyskusji

bichon
#1 Nowicjusz#

Czy można zrobić coś (@Allegro) z automatycznymi odpowiedziami sprzedających w dyskusji? Naprawdę irutujące jest, jak zamiast sensownej odpowiedzi dostaje się za każdym razem to samo hasło "dziękujemy za kontakt, jak nam się będzie chciało to odpowiemy". Do dyskusji nic to nie wnosi, poziom irytacji na serwis rośnie, a wykopanie takich botów nie jest skomplikowaną operacją dla przeciętnego informatyka.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Ależ te boty to właśnie efekt pracy przeciętnych informatyków. Allegro wymyśliło sobie, że odpowiedzi mają być szybkie, zbyt długi czas = obniżenie punktów w statystykach, co skutkuje gorszym wyświetlaniem ofert, ryzykiem utraty smarta czy licho wie czym tam jeszcze allegro nęka sprzedawców. Nawet jak Ci ktoś z 3 kont zada to samo pytanie i odpiszesz tylko na jedno, albo napisze coś całkowicie od czapy i nie na temat to musisz mu odpisać. Efektem takich "genialnych pomysłów" są boty z odpowiedziami ale co tam statystyki pięknie, wszystko odpowiedziane w 2 minuty i kupujący toczący pianę z twarzy (żeby nie było ze kogoś obrażam to sama też ją toczę).

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@bichon Jest bardzo proste rozwiązanie > nie zaczynać dyskusji.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@bichon Ale po takim odpowiedziach, zamykasz po 14 dniach dyskusję jako nierozwiązaną i uwierz że sprzedający odpisze od razu, znajdzie czas.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Wymagania Allegro odnośnie odpowiedzi w dyskusjach i na wiadomości e-mail są bardzo "wygórowane". Wszyscy "poważni" sprzedawcy zapłacili już za automatyczne odpowiedzi - tego wymaga Allegro. Ew. ktoś może sobie zatrudnić sekretarkę, która będzie odpowiadała na wiadomości przez 24h/dobę. Życzę sukcesów. 

@bichon - piszesz fałsz i nieprawdę. 

"Naprawdę irutujące jest, jak zamiast sensownej odpowiedzi dostaje się za każdym razem to samo hasło "dziękujemy za kontakt, jak nam się będzie chciało to odpowiemy". "

Czy możesz wskazać jakiegoś sprzedawcę z Allegro , który wpisał taką informację -" dziękujemy za kontakt, jak nam się będzie chciało to odpowiemy" - swoją drogą - nie wierzę, że jakiś sprzedający zamieścił taką informację. 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

sklep-multimedia
#9 Pomysłodawca#

A mi się nie chce, odpowiadać na temat, więc napiszę cokolwiek.

COKOLWIEK.

Wiadomo o co chodzi: nikt tak nie napisał, to skrót myślowy. Ale wiecie przecież o tym, więc po co takie pytania kto tak odpisuje? Wiadomo: nikt.

@kaliszaneczka-xpianę toczy się z ust, nie z twarzy 🙂

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Miałam na myśli to gorsze określenie ust i zmieniłam na szybko na delikatniejszą wersję xD Ale niech Ci będzie...

oznacz moderatorów

sklep-multimedia
#9 Pomysłodawca#

A ja toczę jak się cieszę, ale to chyba się inaczej nazywa.

Ślinka cieknie czy cuś 🙂

oznacz moderatorów

PHUABIB2
#12 Orędownik#

Ja mam taką sekretarkę, siebie samego. Normalnie przez te durne terminy siedzę i sprawdzam co 2 godziny czy ktoś coś do mnie napisał, a jak tak to opowiadam nawet z telefonu. jak nie siedzę przed komputerem. Paranoja, sprzedający są zakładnikami Allegro a jak nie odpowiedzą to tracą punkciki i ich oferty spadają na stronę 98 w danej kategorii.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

jakie allegro takie działanie

allegro wymaga szybkich odpowiedzi oto efekty

allegro samo nigdy nie odpowiada natychmiast

ciągle przepraszają za wydłużony czas odpowiedzi i często ich odpowiedzi nie dotyczą tematu pytania

z drugiej są kupujący, którzy wręcz są zachwyceni się takimi wiadomościami

typu:

- widzę twój zakup

- właśnie idę do magazynu

- twój towar przesunął się w firmie u nas na 10cm

- pierwsza warstwa taśmy klejącej jest już na pudełku

i itp

jako kupującego mnie to denerwuje i jako sprzedawcę też

czasami na konkretną odpowiedź potrzeba czasu - serwis i kupujący tego nie dają

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@RED Trochę pofantazjowałeś  teraz.🤣

- widzę twój zakup

- właśnie idę do magazynu

- twój towar przesunął się w firmie u nas na 10cm

- pierwsza warstwa taśmy klejącej jest już na pudełku

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@LEW433 Bardzo fajna fantazja, Ale niektóre firmy wysyłają pomiędzy zakupem, a wysyłka po 4 maile

1. Dziekujemu za zakup

2. Przekazano na magazyn.

3. Twoje zamówienie jest konfekcjonowane.

4. Przesyłka nr. 11111111111 wysłana. Dziękujemy za zakup.

Czasami w ciągu kilku godzin tego samego dnia.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Ziolko39 Mało że wysyłają i nie mają żadnego zamiaru odpowiedzieć na zadane pytanie, nigdy. Można byłoby się z nimi poprzysychać ale szkoda życia, nie kupuje wówczas u takich.🙁

oznacz moderatorów

sklep-multimedia
#9 Pomysłodawca#

U mnie Allegro zazwyczaj odpowiada bardzo szybko, na temat. Jest dostępny również czat, co mogą to pomogą, jeśli nie wiedzą, przekażą wiadomość do odpowiedniego działu i należy chwilę poczekać na weryfikację sprawy oraz odpowiedź na meila.

Jako sprzedawca nie wysyłam raczej tego typu wiadomości, no chyba że widzę, że należy tak zrobić. Bo na przykład kupujący to zniecierpliwiony dzieciak. Ale auto-odpowiedzi są często włączane niepotrzebnie.

Bo jeśli czas na odpowiedź to 24 godziny, a sprzedawca pracuje przy komputerze, i tak czy inaczej odpowiada od razu, to taka odpowiedź z automatu wydaje się być zbędna.

oznacz moderatorów