Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przez moja nieuwagę dokonałam zakupu całego koszyka. Jednak nie wszystkie kupione przedmioty są w zakłądce "kupione". Widzę, że brakuje częsci kwoty, którą pobrało przy płatności. Przy niektórych produktach była opcja anuluj zakup, ale nie przy wszystkich. Numer tel sprzedającego nie istnieje. Jak mam odzyskać pieniądze i zrezygnować z kupionych towarów? Dopiero co uporałam się z blokadą konta na wszystkich przeglądarkach poza Mozillą, teraz to. Co z tym allegro jest nie tak?
Niektóre przedmioty możesz mieć w Kupionych tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/aktywne Kliknij po lewej Kupione. Za nie nie musisz płacić. Po pięciu dniach umowa ze sprzedawcą przy braku wpłaty jest automatycznie rozwiązywana. Przy pozostałych przedmiotach odstąp od umowy tak;
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Następnym razem nie kupuj hurtem.
Przy każdej transakcji w zakładce kupione masz przycisk ,, anuluj ,, , jeśli nie działa sprzedający zmienił status przesylki . Pozostaje kontakt ze sprzedającym .
Przy jednym brak takiej zakładki, nr tel nie istnieje
Mail też nie istnieje?
Mail istnieje, napisałam, jednak brak reakcji a zamówienie się realizuje, bo przyszło powiadomienie. Próbuję tez dyskusji ze sklepem, wszędzie cisza. Nawet jeśli zwrócę towar, kosztów wysyłki nie odzyskam. W przypadku innego sprzedawcy - nadal nie ma tego przedmiotu w kupionych, zamówienie w realizacji, brak możliwości rezygnacji, pieniądze zeszły z konta za wszystko jednoczesnie
rozpoczęłam dyskusję ze sprzedawcą w formularzu, zobaczymy czy odpisze
Zadzwoń nr tel . znajdziesz w panelu ,, o sprzedającym ,, /
Jeśli odstąpisz od umowy sprzedający musi Ci zwrócić koszt nadania .