Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Scenariusz jest taki:
1. Kupuję przedmiot na adres dla kogoś z rodziny (nie mój na który zazwyczaj kupowałem).
2. Następnie chce kupić dla siebie i zmieniam odbiorcę na siebie ponownie, zmienia się adres dostawy z automatu.
3. Na chwilę zamiast kontynuować zakup wracam do koszyka i nie ma znaczenia co zrobię, znów klikam fo kasy.
4. Kupuję. Okazuje się że nie na siebie mimo zmiany osoby w pkt 2 a na członka rodziny z pkt 1....
Nie jest to oczekiwane działanie ponieważ dokonałem zmiany, zmiana powinna być zamaietana już od razu, a nie dopiero po pełnym wykonaniu zakupu.
W ten sposób w skutek błędu przedmioty jadą właśnie gdzie indziej. Jak to anulować? Kto ponosi koszty - ani ja ani sprzedawca nie jest winien zamieszania. W tym momencie nie jest realizowana usługa zgodnie z intencją (z powodu błędu) i ponoszę już straty z powodu opóźnienia dostawy i/lub zamrożenia kwoty zapłaconej za towar.
Czy ktoś coś może doradzić? Jak to zgłosić by anulować zakupy lub zmienić adresy dostawy.
P.
W zasadzie Ty ponosisz odpowiedzialność, sam napisałeś że zmieniłeś adres, a sprawdziłeś tu: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta niepotrzebne>wyrzuć. Teraz kliknij zwrot do sprzedającego, zakup wróci, Kup ponownie z dobrym adresem, Możesz także opłacić i przekierować na dobry adres.
Dlaczego ja? Napisałem może nie jasno, że miałem adres M (mój), raz dla zakupu zmieniłem adres dostawy na T Twój) potem znów zmieniłem w koszyku na M, wyszedłem z koszyka, wróciłem spowrotem i zamiast M było nadal T, czego nie zauważyłem. W mojej ocenie to błąd logiki aplikacji. Dzięki za podpowiedż anyway.
A kto ponosi winę za zły adres do wysyłki?
Winę... Patrz mamy tutaj proces sprzedaży na który składa się szereg kroków. Czy przy zmianie np. numeru telefonu i kliknięciu zapisz, twierdzilbys że to wina użytkownika, że aplikacja nie zapamiętała zmiany, gdy w kolejnym kroku SMS poszedł by na np. stary numer? Pytanie zadajsz proste, ale odpowiedź jest złożona tak jak proces zakupu. A jeśli w sklepie kasa złapie dwa razy produkt i za to zapłacisz, to kto ponosi winę? Dążę do wyjaśnienia i być może zgłoszenia błędu (brak takiej opcji w apce) by komuś się to nie trafiło i nie robić sobie i sprzedawcy kłopotu w przyszlości.
@ernestus Cześć. Jest to prawidłowa logika aplikacji — w formularzu podstawia się ostatnio używany adres dostawy. Każdorazowo przed dokonaniem zakupu należy zweryfikować poprawność danych.
Masz Smarta, zatem do błędnie dokonanego zamówienia przysługuje Ci darmowy zwrot.