anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd podczas płatności

Loczekk991
#8 Zapaleniec#

Podczas zakupów i skompletowaniu "koszyka" przeszedłem do płatności (blik) na allegro wyskoczył jakiś błąd to stwierdziłem, że jak nie przechodzi blik to spróbuję przelew tradycyjny. Zwykły przelew przeszedł a mi z konta odjęło podwójnie... Założyłem spór ze sprzedającym (dodałem obie płatności w korespondencji z sprzedającym/allegro).
Pracownik allegro założył nową sprawę i podał numer.... Nie dostałem żadnego załącznika do sprawy.
Wie ktoś jak przejść do podanej sprawy podanym przez pracownika allegro?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

xyz96
#21 Demiurg#

@Loczekk991 Jeżeli 2 razy zapłaciłeś za to samo przez Allegro Finanse ( przelew tradycyjny jest przelewem przez Allegro Finanse), jedna z wpłat wróci na Twoje konto automatycznie po około 3 dniach.

oznacz moderatorów

Loczekk991
#8 Zapaleniec#

@xyz96 Sprawa się toczy od 1.08.2021. Wiesz jak przejść do podanej sprawy przez allegro? (8 cyfrowy numer).

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Loczekk991 Ten drugi przelew był przelewem tradycyjnym przez Allegro Finanse, czy zwykłym przelewem bezpośrednim na konto sprzedawcy? Jeśli był to przelew tradycyjny przez Allegro Finanse, jedna z wpłat powinna do Ciebie wrócić w ciągu około 3 dni. Wyjaśnij to tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Loczekk991 na skrzynkę e-mail, którą masz przypisaną do konta (możesz sprawdzić adres w tej zakładce), wysłaliśmy wiadomość, w której wyjaśniliśmy, że zakup został opłacony tylko raz, ponieważ jedną płatność anulowałeś. Numer sprawy, który został podany w dyskusji pomoże Ci odnaleźć tą wiadomość na Twojej skrzynce e-mail (została wysłana 12.08.2021r o 12:03). 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Loczekk991
#8 Zapaleniec#

Podana zakładka jest przekierowaniem do moich danych...
Sprzedający w sporze napisał, że dostał dwie wpłaty i wysłał przelew zwrotny (nie dostałem przelewu od sprzedającego), dodałem duplikaty potwierdzające dokonanych obu wpłat a poniżej sprzedający zmienił zdanie, że dostał tylko jedną wpłatę...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Loczekk991 Jeżeli przyznał się że dostał 2 wpłaty i pisze że zwrócił to albo piszę nieprawdę( nie zwrócił) albo kasa wróciła na twoje konto(sprawdź dobrze). Allegro powinno widzieć zwrot przez sprzedawce!!!

oznacz moderatorów

Loczekk991
#8 Zapaleniec#

@LEW433 Nie otrzymałem żadnej wpłaty od sprzedającego. Napisał, że wysłał przelew i mam zakończyć spór. Dobrze, że nie zakończyłem sporu bo do dziś nie mam zwrotu pieniędzy.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Loczekk991 tak, w tej zakładce (Twoje dane) sprawdź proszę na jaki adres e-mail otrzymałeś od nas wiadomość, a następnie w wyszukiwarce skrzynki odbiorczej wpisz numer sprawy, który został Ci podany w dyskusji (16917334). 
Sprawdź proszę numer konta o numerze 35***6321, czy anulowany 2.08.2021 przelew nie wrócił na Twoje konto. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Loczekk991
#8 Zapaleniec#

Gdy wpiszę w przeglądarkę podany numer 16917334 wyskakuje, że pracownik allegro założył nową sprawę z tym nr oraz, że pracownik allegro kontaktował się mailowo z sprzedającym. Ja nie mam żadnej innej wiadomości dotyczącej tej sprawy/numeru. I nie mam dostępu do podanej sprawy (16917334).
W sporze zostałem poproszony o podanie potwierdzenia wykonania przelewu - duplikatu (podałem oba) a sprzedający został poproszony o zamieszczenie w dyskusji potwierdzenia zwrotu czego NIE DOKONAŁ!
Nie mam żadnej wpłaty zaksięgowanej od sprzedającego na swoim koncie bankowym.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Loczekk991 Nasz pracownik wysłał do Ciebie wiadomość mailową w tej sprawie, więc sprawdź proszę dokładnie swoją skrzynkę, szczególnie zakładki Powiadomienia, Inne lub Spam. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Loczekk991
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_ Sprawdzałem skrzynkę wielokrotnie i mam tylko te dwie informacje które opisałem powyżej i tą aktualną konwersację w spamie.
Dlaczego właściwie pracownik założył oddzielną sprawę przez co są dodatkowe problemy? Teoria, że allegro broni sprzedających staje się prawdą.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Loczekk991 Nasz pracownik założył następną sprawę, ponieważ w poprzedniej wypowiedzi twierdziłeś, że nie otrzymałeś wiadomości od nas. Chcemy Ci pomóc rozwiązać Twój problem, dlatego w tym mailu wyjaśniliśmy, że pierwsza płatność na kwotę 81zł 1 sierpnia została anulowana, a następnego dnia (2 sierpnia) zapłaciłeś Blikiem poprawnie. Przesyłka została opłacona tylko raz.

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów