anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd podczas przetwarzania płatności online

ZNTK_pl
#1 Nowicjusz

Dzień dobry, 

Przy próbie płatności kartą pojawia się komunikat Błąd podczas przetwarzania płatności online. Kontaktowałem się ze swoim bankiem i podobno po ich stronie wszystko jest ok. Dodam jeszcze, że konsultant banku z którym rozmawiałem twierdzi, że nie widzi żadnej próby wykonania transakcji z mojej strony. Kilka dni temu moje konto Allegro zostało zablokowane ze względu na wykonanie transakcji na większą kwotę. Support Allegro poprosił mnie o zweryfikowanie tożsamości. Oczywiście weryfikacja przebiegła pomyślnie. Czy może mieć to związek z opisanym przeze mnie problem z płatnością?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ZNTK_pl Wyślij proszę zrzut ekranu, co dokładnie widzisz. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ZNTK_pl
#1 Nowicjusz

Zrzut ekranu 2025-12-11 114529.jpg

Usuwałem kartę i dodawałem ponownie, próbowałem dokonać płatności na różnych urządzeniach i nadal kończy się to niepowodzeniem.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ZNTK_pl Dziękuję za zrzut. Zweryfikuję Twoją sprawę i wrócę do Ciebie z informacją. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ZNTK_pl Doradca skontaktował się już z Tobą w zgłoszeniu 57120449. 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ZNTK_pl
#1 Nowicjusz

ale niestety problem nie został rozwiązany, dlatego postanowiłem zapytać również tutaj.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ZNTK_pl Tak, ale doradca weryfikuje już Twoją sprawę. W tej sprawie kontakt mailowy jest lepszy, ponieważ musisz podać dane wrażliwe. 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów