anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd podczas przetwarzania płatności online

Client:107790072
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry ! Od dłuższego czasu nie mogę zapłacić. Wcześniej wszystko było w porządku. Bank twierdzi, że potwierdza płatność.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:107790072! Widzę, że dzisiejsza płatność przeszła i ma status "zakończona".  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:107790072
#7 Wielbiciel#

To z Blikem , a z płatność kartą nie mogę opłacić zakup . Ja nie mogę zawszę płacić  kodem Blik . Muszę mieć możliwość płacenia kartą

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:107790072 rozumiem, jeśli sytuacja się powtórzy to prześlij proszę do nas zrzuty ekranu z widoczny pełnym ekranem przeglądarki.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów