Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam problem ponieważ podczas zmiany hasła z każdy razem wyskakuje komunikat
Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.
wie ktoś w czym problem?
obsługa klienta też mi nie działa
Wystąpił błąd. Pracujemy nad jego rozwiązaniem. Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie. W międzyczasie możesz też poszukać rozwiązania w Artykułach pomocy.
opcja Wyloguj ze wszystkich urządzeń również
@zbyniek16081996 daj nam też znać tutaj, czy problem nadal występuje 🙂
problem już rozwiązany, udało się zmienić hasło:)
@zbyniek16081996 Wczoraj faktycznie dochodziło do sytuacji, w których czasem pojawiał się komunikat o błędzie. Próbuj dziś kontaktować się w sprawie hasła tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ea3623d-9fc0-4faa-8318-6fa96559c12a