anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BŁĄD PRZY ZAKUPIE NA RATY W SANTANDER CONSUMER

tadtop
#8 Zapaleniec#

Witam! Dodałem produkty do koszyka i sposób płatności Raty PayU, gdzie usługodawcą był Santander Consumer bank. Dostałem zgodę na kredyt, dopełniłem formalności. Po pewnym czasie przyszedł mail o treści:

,, Zamówienie nie zostało potwierdzone co uniemożliwiło nam wykonanie Dyspozycji zapłaty.
W związku z powyższym Twoja umowa nr xxxxxxxxxxxxxx została zamknięta."

Dzwoniłem do banku, tam powiedzieli, że sprzedawca nie potwierdził dostępności towarów. Kontaktowałem się ze sprzedawcą, po czym dostałem odpowiedź:

,,Nie mamy wglądu we wniosek ratalny, jak również nikt nas nie pyta o dostępność i nic nie musimy potwierdzać. Wszystkie wystawione produkty są dostępne."

Czy ktoś się spotkał z takim czymś? Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tadtop najprawdopodobniej wynika to z tego, że sprzedający zmienił szczegóły oferty. Abym mogła to sprawdzić potrzebowałabym numer zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

tadtop
#8 Zapaleniec#

Dziękuję Pani za poświęcony czas i odpowiedź. Faktycznie teraz widzę, że cena produktów znacznie wzrosła ale w chwili dwukrotnego wypełniania wniosku ratalnego cena była niezmienna. Oto nr zamówienia: QQYPH894MS39041I2BQQ

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tadtop To niestety nie jest numer zamówienia. Numer zamówienia znajdziesz m.in. w zakładce Kupione: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

W każdym razie, jeśli cena uległa zmianie, to warunki kredytowe zostały zdeaktualizowane i stąd powód zamknięcia umowy przez bank. 

oznacz moderatorów

tadtop
#8 Zapaleniec#

W tych zakładkach niestety nic nie mam ponieważ produkty nadal są w koszyku z racji tego, że bank zamknął umowę i nie doszło do transakcji. W takim razie wybiorę innego sprzedawce, zobaczymy czy błąd się powtórzy.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tadtop Spróbuj ponownie. 🙂 Gdybyś potrzebował pomocy, to koniecznie daj znać! 

oznacz moderatorów

xoxo_86
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry, mąż ma dokładnie ten sam problem. Czy mogłaby Pani zweryfikować dla mnie aukcje nr 13052849560? Będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@xoxo_86 podaj proszę jeszcze numer zamówienia lub napisz z jakiego konta mąż wypełnił wniosek o raty 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xoxo_86
#7 Wielbiciel#

Wniosek o raty mąż wypełnił  z konta domrej88. Nr zamówienia nie mamy, bo przedmiot dalej wisi nam w koszyku, ponieważ nie udało się doprowadzić transakcji do końca przez zainstniala sytuacje.  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@xoxo_86 ok, dziękuję za informację 🙂 Szczegóły oferty nie zmieniły się, ale z tego co widzę to raty nie zostały przyznane. Trzy wnioski są w trakcie weryfikacji, pozostałe zostały odrzucone, ponieważ bank nie zatwierdził wniosku. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xoxo_86
#7 Wielbiciel#

Bank z kolei twierdzi ze oni raty przyznają ale zamówienie nie zostało potwierdzone, wiec musza anulowac umowę. Nie mam pojęcia co to oznacza. Jeden wielki chaos. 

B22F2A9F-E7E5-4719-A9E0-AF31DED63AFF.jpeg

oznacz moderatorów

xoxo_86
#7 Wielbiciel#

Bank kaze kontaktować się ze sprzedawca, a sprzedawca nie ma pojęcia o co chodzi. 

A8C991C2-0EF0-4A33-9538-D236AD13FDF4.jpeg

oznacz moderatorów

xoxo_86
#7 Wielbiciel#

I chwile później taka  wiadomość 

0FB9BB5E-E088-4FC7-B13C-696266419107.jpeg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@xoxo_86 Twój mąż złożył kilka wniosków, a sprzedający zmienił szczegóły oferty 24 oraz 28 grudnia, domyślam się, że informacje w wiadomości e-mail dotyczą jednego z wcześniejszych wniosków. Mąż może skontaktować się z nami za pomocą tego formularza, aby wyjaśnić to szczegółowo, niech prześle zrzuty ekranu z wiadomości, jakie otrzymał od banku, wówczas będziemy mogli sprawdzić, którego zamówienia dotyczą. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xoxo_86
#7 Wielbiciel#

Jasne, jak tylko wróci wyśle wiadomość.  Wnioski były składane kilkakrotnie ponieważ wyskakiwały błędy albo dostawaliśmy informacje na infolinii z banku by spróbować raz jeszcze. Dziękuje w takim razie za pomoc. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

Piotrek-64
#8 Zapaleniec#

Witam. Złożyłem wniosek o raty w Santander Consumer, który został pozytywnie rozpatrzony. Następnie dostałem wiadomość e-mail z banku ze oczekujemy na potwierdzenie realizacji zamówienia zamówienia i po potwierdzenie bank Twoją dyspozycję zapłaty za zamówienie. Następnie kolejna wiadomość email "Brak potwierdzenia w związku z powyższym umowa nr. 410000052422 została zamknięta. Dodam iż sprawdzałem ceny przedmiotów i dodam że sie nie zmieniły

oznacz moderatorów