Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Dodałem produkty do koszyka i sposób płatności Raty PayU, gdzie usługodawcą był Santander Consumer bank. Dostałem zgodę na kredyt, dopełniłem formalności. Po pewnym czasie przyszedł mail o treści:
,, Zamówienie nie zostało potwierdzone co uniemożliwiło nam wykonanie Dyspozycji zapłaty.
W związku z powyższym Twoja umowa nr xxxxxxxxxxxxxx została zamknięta."
Dzwoniłem do banku, tam powiedzieli, że sprzedawca nie potwierdził dostępności towarów. Kontaktowałem się ze sprzedawcą, po czym dostałem odpowiedź:
,,Nie mamy wglądu we wniosek ratalny, jak również nikt nas nie pyta o dostępność i nic nie musimy potwierdzać. Wszystkie wystawione produkty są dostępne."
Czy ktoś się spotkał z takim czymś? Dziękuję za pomoc.
@tadtop najprawdopodobniej wynika to z tego, że sprzedający zmienił szczegóły oferty. Abym mogła to sprawdzić potrzebowałabym numer zamówienia.
Dziękuję Pani za poświęcony czas i odpowiedź. Faktycznie teraz widzę, że cena produktów znacznie wzrosła ale w chwili dwukrotnego wypełniania wniosku ratalnego cena była niezmienna. Oto nr zamówienia: QQYPH894MS39041I2BQQ
@tadtop To niestety nie jest numer zamówienia. Numer zamówienia znajdziesz m.in. w zakładce Kupione: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
W każdym razie, jeśli cena uległa zmianie, to warunki kredytowe zostały zdeaktualizowane i stąd powód zamknięcia umowy przez bank.
W tych zakładkach niestety nic nie mam ponieważ produkty nadal są w koszyku z racji tego, że bank zamknął umowę i nie doszło do transakcji. W takim razie wybiorę innego sprzedawce, zobaczymy czy błąd się powtórzy.
@tadtop Spróbuj ponownie. 🙂 Gdybyś potrzebował pomocy, to koniecznie daj znać!
Dzien dobry, mąż ma dokładnie ten sam problem. Czy mogłaby Pani zweryfikować dla mnie aukcje nr 13052849560? Będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam
@xoxo_86 podaj proszę jeszcze numer zamówienia lub napisz z jakiego konta mąż wypełnił wniosek o raty 🙂
Wniosek o raty mąż wypełnił z konta domrej88. Nr zamówienia nie mamy, bo przedmiot dalej wisi nam w koszyku, ponieważ nie udało się doprowadzić transakcji do końca przez zainstniala sytuacje.
@xoxo_86 ok, dziękuję za informację 🙂 Szczegóły oferty nie zmieniły się, ale z tego co widzę to raty nie zostały przyznane. Trzy wnioski są w trakcie weryfikacji, pozostałe zostały odrzucone, ponieważ bank nie zatwierdził wniosku.
Bank z kolei twierdzi ze oni raty przyznają ale zamówienie nie zostało potwierdzone, wiec musza anulowac umowę. Nie mam pojęcia co to oznacza. Jeden wielki chaos.
Bank kaze kontaktować się ze sprzedawca, a sprzedawca nie ma pojęcia o co chodzi.
I chwile później taka wiadomość
@xoxo_86 Twój mąż złożył kilka wniosków, a sprzedający zmienił szczegóły oferty 24 oraz 28 grudnia, domyślam się, że informacje w wiadomości e-mail dotyczą jednego z wcześniejszych wniosków. Mąż może skontaktować się z nami za pomocą tego formularza, aby wyjaśnić to szczegółowo, niech prześle zrzuty ekranu z wiadomości, jakie otrzymał od banku, wówczas będziemy mogli sprawdzić, którego zamówienia dotyczą.
Jasne, jak tylko wróci wyśle wiadomość. Wnioski były składane kilkakrotnie ponieważ wyskakiwały błędy albo dostawaliśmy informacje na infolinii z banku by spróbować raz jeszcze. Dziękuje w takim razie za pomoc. Pozdrawiam
Witam. Złożyłem wniosek o raty w Santander Consumer, który został pozytywnie rozpatrzony. Następnie dostałem wiadomość e-mail z banku ze oczekujemy na potwierdzenie realizacji zamówienia zamówienia i po potwierdzenie bank Twoją dyspozycję zapłaty za zamówienie. Następnie kolejna wiadomość email "Brak potwierdzenia w związku z powyższym umowa nr. 410000052422 została zamknięta. Dodam iż sprawdzałem ceny przedmiotów i dodam że sie nie zmieniły