anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w cenie zakupionego towaru

geopeliacuneata
#7 Wielbiciel#

Pytanie nowicjusza, proszę o wyrozumiałość. 😉

 

Zakupiłam pewien towar od firmy w istotnie okazyjnej cenie w sobotę, płatność wykonana natychmiastowo, dziś od sprzedawcy otrzymałam mail o treści: 

"Witam. Bardzo przepraszam, ale nie uda mi się dostarczyć towaru w tej cenie. Dostawca popełnił błąd przy podawaniu mi ceny i odmawia wysyłki przedmiotu za tą kwotę. Naturalnie, wina jest także moja, w związku z tym oferuję 15% zniżki na kolejne zakupy w moim sklepie. Proszę też o podanie numeru konta, na który zwrócę zapłacone pieniądze.

Jeszcze raz przepraszam"

 

Nie ukrywam, że rozwiązanie nie satysfakcjonuje mnie zupełnie, bardzo zależy mi na tym konkretnym towarze, nie jestem zainteresowana zniżką na pozostałe oferty sprzedającego (ten konkretny przedmiot wycofał z oferty). 

Jakie działania mogę podjąć?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pinsplash
#21 Demiurg#

@geopeliacuneataDomyślam się że maseczki lub płyn antybakteryjny? Bo to idzie w górę z godziny na godzinę...

Możesz : a) Przyjąć na klatę, wystawić nega, zaraportować do Allegro

b) Walczyć w sądzie ale trzeba by było udowodnić że to nie była pomyłka/ bład tylko celowe działanie.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

geopeliacuneata
#7 Wielbiciel#

Nie był to towar o dynamicznie rosnącej cenie, wręcz przeciwnie, a i kwota zakupu nie była wysoka. Na razie poinformowałam, że zaproponowane rozwiązanie mnie nie satysfakcjonuje, później zapewne powrót do punktu a. Dzięki za pomoc. 

oznacz moderatorów

ejczbi
#12 Orędownik#

"Zakupiłam pewien towar od firmy w istotnie okazyjnej" - prawdopodobnie ktoś się pomylił i gdyby Ci wysłał towar w tej cenie byłby stratny dlatego nie chce tego robić.

Ogólnie może i można z sprzedawcą powalczyć, może wygrać. Ale też niekoniecznie, bo jest dla sprzedawcy furtka, żeby odstąpić od umowy jeśli pomyłka jest ewidentna. Tylko tak po ludzku, czy warto? Ktoś się pomylił. Wszyscy się mylimy. Postaw się na miejscu sprzedawcy. Może ty kiedyś coś przez pomyłkę sprzedaż coś za drogo? Proponuje okazać wyrozumiałość. Zwłaszcza że coś sprzedawca nie miga się od odpowiedzialności, przeprosił (2 razy), starał się coś zaproponować jako rekompensatę (15% to jednak sporo). Sama tak naprawdę nic na tym nie tracisz.

Ten negatyw za pomyłkę to też trochę przesada. Zwłaszcza, że sama piszesz, że cena była mocno okazyjna, więc można się było spodziewać że to pomyłka.

oznacz moderatorów

Mis_Izydor
#9 Pomysłodawca#

Masz wybór. Możesz okazać wyrozumiałość, przyjąć przeprosiny i może gdzieś kiedyś w przyszłości skorzystać z udzielonego rabatu na zakupy w sklepie, albo możesz się kłócić (na 100% nic nie wskórasz), wystawić negatywa psując sprzedawcy opinię i jeszcze pewnie wywalczyć dla niego upomnienie od serwisu. Pytanie: gdy Ty nieświadomie popełniasz błąd, a przecież wszyscy je popełniamy, jak chciałabyś być traktowana?

oznacz moderatorów

mamusia1981
#7 Wielbiciel#

A co w sytuacji gdy sprzedający pisze o braku towaru u producenta a wystawia ten przedmiot ponownie z wyższą ceną? wysoce   nieuczciwe

oznacz moderatorów