Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dnia 15.06.2023 roku wygrałam licytację. Następnego dnia wygenerowałam przelew tradycyjny i udałam się na pocztę. Wybrałam droższą, szybszą opcję zapłaty. Jednakże Pani, która robiła przelew popełniła błąd w tytule przelewu. Dzisiaj, tj. 21.06.2023 roku byłam na poczcie zapytać dlaczego pieniądze jeszcze nie są na koncie odbiorcy (ciągle na koncie allegro mam status płatność w toku), miały być w poniedziałek (szybszy przelew). Pani sprawdziła w systemie i stwierdziła, że nie wie jak to się stało ale zabrakło w tytule przelewu kilku cyfr. I moje pytanie jest takie, co teraz????? Bardzo zależy mi na wylicytowanej rzeczy 😞
Proszę o pomoc.
Taki przelew nie trafi do sprzedającego, zostaną Ci środki zwrócone. Możesz spróbować zapłacić powtórnie ale pamiętaj ze taki przelew idzie nawet 5dni, skontaktuj się ze sprzedającym jak masz możliwość.
Witam, mam ten sam problem. Kupiłam towar, w banku Pani pomyliła nr w tytule przelewu, reszta się zgadza . Płatność wisi jako w toku. Co robić??
To była wpłata standard, priorytet czy ekspres.
ekspres
@Gosienka-G5 operator płatności zwróci pieniądze do miejsca wpłaty. Bierz potwierdzenie i drałuj do banku.
Mam nadzieję, że się uda. Podejdę do placówki banku .
Przestańcie wysyłać pieniądze przez pocztę, ta instytucja ma problem nie tylko z terminowym dostarczaniem jakże drogich przesyłek, ale jak widać nawet z częstymi pomyłkami realizując przelewy.
Wystarczy sprawdzić otrzymane potwierdzenie nadania przekazu i jak się coś nie zgadza, to od razu zgłaszać. Wtedy jeszcze możliwa korekta. W placówce zazwyczaj proszą o sprawdzenie czy wszystko jest OK.