anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BŁĄD W TYTULE PRZELEWU

wioleta5656
#1 Nowicjusz#

Witam, dnia 15.06.2023 roku wygrałam licytację. Następnego dnia wygenerowałam przelew tradycyjny i udałam się na pocztę. Wybrałam droższą, szybszą opcję zapłaty. Jednakże Pani, która robiła przelew popełniła błąd w tytule przelewu. Dzisiaj, tj. 21.06.2023 roku byłam na poczcie zapytać dlaczego pieniądze jeszcze nie są na koncie odbiorcy (ciągle na koncie allegro mam status płatność w toku), miały być w poniedziałek (szybszy przelew). Pani sprawdziła w systemie i stwierdziła, że nie wie jak to się stało ale zabrakło w tytule przelewu kilku cyfr. I moje pytanie jest takie, co teraz????? Bardzo zależy mi na wylicytowanej rzeczy 😞

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Taki przelew nie trafi do sprzedającego, zostaną Ci środki zwrócone. Możesz spróbować zapłacić powtórnie ale pamiętaj ze taki przelew idzie nawet 5dni, skontaktuj się ze sprzedającym jak masz możliwość.

oznacz moderatorów

Gosienka-G5
#7 Wielbiciel#

Witam, mam ten sam problem. Kupiłam towar,  w banku Pani pomyliła nr w tytule przelewu, reszta się zgadza . Płatność wisi jako w toku. Co robić??

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

To była wpłata standard, priorytet czy ekspres. 

oznacz moderatorów

Gosienka-G5
#7 Wielbiciel#

ekspres

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Gosienka-G5 operator płatności zwróci pieniądze do miejsca wpłaty. Bierz potwierdzenie i drałuj do banku.

oznacz moderatorów

Gosienka-G5
#7 Wielbiciel#

Mam nadzieję, że się uda. Podejdę do placówki banku . 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Przestańcie wysyłać pieniądze przez pocztę, ta instytucja ma problem nie tylko z terminowym dostarczaniem jakże drogich przesyłek, ale jak widać nawet z częstymi pomyłkami realizując przelewy. 

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Wystarczy sprawdzić otrzymane potwierdzenie nadania przekazu i jak się coś nie zgadza, to od razu zgłaszać. Wtedy jeszcze możliwa korekta. W placówce zazwyczaj proszą o sprawdzenie czy wszystko jest OK.

oznacz moderatorów