Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W pośpiechu nie zmieniłem danych podmiotu do FV i teraz mam fakturę z błędnymi danymi.
Od momentu zakupu minęło raptem 5 dni.
Sprzedawca nie chce skorygować faktury, proponuje zwrot towaru tylko problem w tym, że:
1. Produkt jest używany i nie nadaje się już do zwrotu.
2. Zwrot generuje dodatkowe koszty (koszt kuriera, zapakowania itp.)
Notą korygującą nie można zmienić całego podmiotu w segmencie nabywca, trzeba to zrobić notą korygującą.
Jakieś pomysły co mam zrobić, żeby w efekcie końcowym otrzymać FV z poprawnymi danymi
@norik1 w takim wypadku sugeruje skonsultować sie z księgową. Pan lub sprzedający. O ile wiem jak tego typu sytuacje rozwiązywac w przypadku istniejących firm ( tak jak napisale wyżej) o tyle nie chciałbym wprowadzać w błąd jeśłi chodzi o firme nieistniejącą. Tutaj juz potrzeba sie mocniej zagłębić w temat a my nigdy czegoś takiego nie przerabialiśmy.
Znalazłem ciekawy artykuł:
https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-faktura-korygujaca-rozwiazaniem-na-bledne-dane-nabywcy
Jest tam wzmianka o tym że podstawa do korekty mogą być wyjasnienia strony ( w tym wypadku Pana) . Byc moze to jest sposób na rozwiązanie sytuacji.
Lecz jak juz pisałem to moje przypuszczenia i lepiej je potwierdzić.
Tak czy inaczej moim zdaniem sprzedajacy powinien zaksiegować wszystkie trzy dokumenty w tym korektę z podpiętym pismem od Pana jako kupującego