anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędne naliczenie za przesyłkę

Luka_Shop
#7 Wielbiciel#

Witam, przesyłka została potrójnie policzona, gdzie można ubiegać się o zwrot kosztów? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Luka_Shop Cześć, o jakie zamówienie chodzi? Chodzi o zwrot towaru do sprzedającego? 

oznacz moderatorów

Luka_Shop
#7 Wielbiciel#

Chodzi o wysyłkę do klienta, pod jedna przysyłką były wygenerowane trzy etykiety pod jedną przesyłkę. Z czego dwie zostały usunięte, ale koszty nie zostały zwrócone, a zostały pobrane. 

Co mam podać, aby Pani mogła sprawdzić i pomóc?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Luka_Shop Napisz do nas w tej sprawie tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i podaj numer zamówienia. 

oznacz moderatorów