Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem list zwykły z towarem którego nie zamawiałem i nie oglądałem. Nie mam żadnych informacji o numerze oferty i nie mogę wypełnić formularzu zwrotu. Chodzi o Artykuł HMT125S6BFR8C-G7.
Co uważam że bardzo utrudniona i pochłania czas który nie chce poświęcać za kogoś kto popełnił błąd.
Jakie jest proste rozwiązanie?
pozdrawiam
Poczekaj jak się odezwie lub napisz do nadawcy 🙂
Ale zapłaciłeś za to? Jeśli nie to nie masz obowiązku nawet odsyłać. Musisz tylko to udostępnić aby sobie sam odebrał. Płacić też nie masz obowiązku.
Nie zamawiałem i nie zapłaciłem, ale koś może zapłacił? Tu powinien się zgłosić suport Alegro, czy nie jest to ochrona klienta jeśli towar nie otrzymał a zapłacił?
Pozdrawiam
@Client:80974027 Tutaj najprawdopodobniej błąd popełnił Sprzedający wysłając towar na niewłaściwy adres lub firma kurierska, która tę wysyłkę realizowała. Proszę o kontakt z nami przez ten formularz, postaramy się pomóc, ale na pewno będziemy potrzebować danych tego Sprzedającego.