Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Odbierając dzisiaj przesyłkę z paczkomatu za pomocą aplikacji mobilnej allegro, zauważyłem że mam jeszcze jedną paczkę do odbioru w paczkomacie znajdującego się ponad 200 kilometrów ode mnie. Według aplikacji do odbioru jest paczka o tej samej zawartość, od tego samego sprzedawcy, którą odebrałem w zeszłym miesiącu. Kontaktując się z firmą prowadzącą profil firmy, dowiedziałem się, że prawdopodobnie doszło do pomyłki ze strony wysyłającego tj. podanie złego adresu email użytkownika allegro, związku z tym dostałem powiadomienie w aplikacji oraz na email (nie dostałem smsa, prawdopodobnie dlatego, że numer telefonu kupującego był podany prawidłowo, dlatego paczka mogła zostać przez niego odebrana).
Dlatego chciałbym upewnić czy wyjaśnienie, które otrzymałem jest prawdziwe i po prostu przez tę pomyłkę, paczka została przypisana do mojego konta 🤔
@Client:105393596, czy możesz załączyć tu zrzut ekranu z tym, co widzisz w szczegółach dostawy?
W szczegółach dostawy system pokazuje, że punkt odbioru i dane odbiorcy są tożsame z danymi przesyłki nr 1. Różni się tylko numer przesyłki, która nie jest widoczna na zrzucie ekranu (tak jak dane odbiorcy). Dla uspokojenia mogę napisać, że nie posiadam żadnego wglądu co zawierała przesyłka nr 2, ani danych osoby kupującej.
Poniżej mam tylko listę rzeczy, które zakupiłem miesiąc temu, a także aktywną opcją zwrotu zakupu przesyłki nr 2.
@mr_oma wysyłam ponownie zrzuty, ponieważ sprawdzając na telefonie nie wyświetlały się one.
@Client:105393596, dziękuję. 🙂 Niestety nie widzimy do kogo kierowana była ta druga paczka. Natomiast faktycznie mogło dojść tu do pomyłki. Najważniejsze, że odebrałeś swoje zamówienie. 🙂