Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Wczoraj zapłaciłem kodem BLIK za zakupione przedmioty u kilku sprzedawców. Transakcja na moim koncie bankowym widnieje jako zaksięgowana. Dzisiaj przyszło mi powiadomienie z aplikacji bankowej, że została założona blokada na kwote zbliżoną do wczorajszej, ale niższą o kilka złotych. Okazało się, że jeden ze sprzedawców dokonał zwrotu (5zł), bo nie wyśle jednego z zakupionych rzeczy. Kwota która jest zablokowana zgadza się z wartością wczorajszej transakcji pomniejszoną o zwrot za jeden przedmiot. Do tego nie było trudno dojść. Problem jest taki, że na moim koncie bankowym jest zajęcie egzekucyjne, wiec jesli wpływ w miesiącu przekroczy ok.2200 zł, to bank reszte pieniedzy blokuje i przekazuje komornikowi. I teraz moje pytanie jest takie- w jaki sposob operator płatności to rozliczy i dokona zwrotu? Czy zaksięguje zablokowaną kwotę, a zaksięgowaną zwróci? Bo jeśli tak, to bank mi te pieniadze zablokuje. Czy może zwróci te 5zł?
Drugą sprawą jest to, dlaczego ta blokada została nałożona? Przecież to jest pozbawianie ludzi możliwości korzystania z własnych pieniedzy.
Wróci tyle ile zwrócił sprzedajacy i wrócą tam skąd wyszły.
To jaki sens ma ta nałożona blokada?
A to pytaj w Twoim banku
Ale to P24 obsługują płatności i to one występują o zablokowanie środków. Do banku mogę mieć pretensje, że to autoryzował
@NotName większość operacji między bankowymi blokuje kwotę jakimi obraca w danym momencie.