Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry Kolejny raz mam nałożoną blokadę na możliwość licytacji i zakupów. Muszę udowadniać, że...nie mam zaległości, opłacam swoje zakupy i dla bezpieczeństwa przepadają mi aukcje 😞 Proszę o zdjęcie blokady, wskazanie powodu, informację o problemie. Ja wywiązuję się, allegro ogranicza mnie kolejny raz. Adam Studencik 1974
@STUDENCIK1974 Cześć. 🙂 Na Twoim koncie obecnie nie ma żadnej blokady. Zachęcam do opłacania zakupów przez Allegro (wtedy na Twoim koncie nie będzie informacji o zakupach "nieopłaconych").
Czy pojawia się jakiś komunikat podczas próby zakupu? Czy na wszystkich ofertach i licytacjach nie masz możliwości opłacenia zakupów? Czy dotyczy to tylko jednego Sprzedającego? Być może znalazłeś się na liście Moi nieaktywni kupujący.
@ko_alka Tu może być problem w waszym systemie ,wczoraj jeden z moich znajomych też mi zgłaszał taki problem. Chciał coś sobie kupić a na koncie blokada że niby za szybko licytuje i jest podejrzenie że nie jest człowiekiem i żeby to udowodnił . Trochę to dziwne bo chłop już od lat na emeryturze . To jest utrudnienie ,zwłaszcza jak wchodzisz na aukcję w licytacji która cię interesuje a się właśnie kończy i nie ma czasu by udowodnić że jestem człowiek nie robot .
@mwmonety W takiej sytuacji zawsze zalecam standardowe czynności, czyli wyczyszczenie plików cookies, zaktualizowanie przeglądarki i (tutaj najprawdopodobniej tkwi problem) wyłączeniu wtyczek przeglądarki.
Jeśli to nie pomoże, to zaproponuj znajomemu, żeby skontaktował się z nami, przesłał zrzuty ekranu - sprawdzimy tę sytuację i pomożemy. 🙂
@ko_alka Rozmawiałem z nim dziś i twierdzi że póki co ten problem mu zniknął i obecnie może składać oferty a wczoraj poratował się telefonem i tam nie miał problemu z licytacją . Jeśli tak jest że wasze BOTY pod pozorem sprawdzania bezpieczeństwa nie dopuszczają licytujących do podbijania ceny w kluczowych momentach aukcji to musicie wiedzieć że traci na tym klient ,sprzedawca oraz allegro ,które też by miało więcej z prowizji jakby udało się nabywcy cenę jeszcze podbić.
Pojawia się taki tekst przy próbie licytacji u różnych sprzedających ,,..Chcesz zrobić kolejne zakupy? Skontaktuj się z Nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa..."
Wyczyściłem całą historię, ciasteczka i inne. Nie mam informacji o wyłączonej wtyczce, problemach z przeglądarką. Zalogowałem się na nowo i dalej jest ten komunikat. Co do sposobu opłacania aukcji płatność przez Pay U nie jest jedyną formą.
Licytuję w kilkuset aukcjach - może przez to jest ograniczenie. Proszę o sprawdzenie po czyjej stronie występuje problem.
Dziękuję Wszystkim za pochylenie się nad problemem 🙂
Adam
Swego czasu w serwisie było ograniczenie do 128 licytacji.
Wczoraj miałem 350 licytacji, dziś 256. Właśnie przelicytowano mnie w 14 aukcjach, wczoraj przy blokadzie wygrałem 16 aukcji na prawie 100. Co zrobić...
@STUDENCIK1974 Adam, sprawdź teraz czy możesz już bez problemu licytować i daj znać 🙂
Teraz mogę licytować. Problem zniknął. Dziękuję. Co mogło być przyczyną? Proszę o informację - pozdrawiam Adam
@STUDENCIK1974 System czasowo ograniczył Twoje zakupy ze względu na dużą liczbę licytowanych przedmiotów. Przepraszam Cię za niedogodności. Ten komunikat pokazywał się ze względów bezpieczeństwa. Nie mogę jednak poinformować Cię o szczegółach działania mechanizmów zabiezpieczających. Mam nadzieję, że podobny problem nie będzie się powtarzał w przyszłości - w razie problemów, koniecznie daj znać. 🙂
Jeżeli nie stracę cierpliwości, a umowa partnerska będzie kontynuowana, nie będzie kolejnych niespodzianek ze strony allegro dam znać:-) Również ja mogę kiedyś się nie wywiązać z transakcji [oby nie] 🙂
Miłego dnia dla Wszystkich 🙂
Adam