anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada przez sprzedawcę po wystawieniu negatywnej opinii

C47973099
#8 Zapaleniec

Zostałam zablokowana po wystawieniu negatywnej opinii.

Kupowałam wiele razy. Musiałam upominać się o zwrot środków, ogólnie były niedociągnięcia. Powtarzały się i w końcu dałam negatywa. Kupujący nie zgłosił naruszenia zasad tej opinii, zablokował mnie. Doradca jedynie upomniał sprzedającego i na tym koniec. Mogę sobie zakładać sprawę albo do UOKIK. A wyraźnie napisane jest, że Allegro może zweryfikować czy dodanie do czarnej listy jest zasadne i usunąć z tej listy 

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@EElektryka_com nie pomyślałeś o ecipeci za smarka  ,autor wątku jest emerytem z 13-stką , 14- stką i kto wie z czym jeszcze .

oznacz moderatorów

C47973099
#8 Zapaleniec

Bez takich odzywek. A tak do Twojej wiadomości to z rakiem . Ulżyło?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

tyz piknie 

oznacz moderatorów

C47973099
#8 Zapaleniec

Dno

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@C47973099 a czemu sprzedawca musial Ci wracać pieniądze? I ile takich sytuacji było?

oznacz moderatorów

C47973099
#8 Zapaleniec

Niepełne zamówienie 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@C47973099 zablokowanie kupującego do konca tak działa jak myślisz.

Jak już tu ktoś wspominał działania na niekorzyść sprzedawcy musi być powtórzone przynajmniej trzykrotnie aby w ogóle miał taką możliwość. Wiec skoro system mu umożliwił zablokowanie Cie to już wcześniej musiały być jakieś działania ( nieodebrane paczki, dyskusje , lub coś podobnego) 

Jeśli sprzedawca ma atrakcyjną cene to niestety często odbija sie to na innym aspekcie transakcji ( albogorszy towar, apbogorsza jakoścobsługi). Właśnie terminy dostawy, lub braki w przesyłkach . Generalnie jest gorsza jakość obsługi klienta - sprzedawca oszczędza na pracownikach aby klient miał najniższą cene. NIestety ale trzeba sie z tym liczyć.

Rozumiem Twoją sytuacje i poszukiwanie oszczedności ale ( tak na przyszłość) być może wówczas warto sie zastanowić nad własnymi działaniami ? Bo może wystarczyło napisać do sprzedawcy o brakującym przedmiocie? NIekoniecznie od razu popierać swoje roszczenia ( poniekad słuszne) negatywem.

 

Nie można kupować najtaniej i spodziewać sie obsługi premium ( szybko, bez pomyłek itd itp)

oznacz moderatorów

C47973099
#8 Zapaleniec

Zawsze pisałam do sprzedającego najpierw. Tak były 2 dyskusje z powodu braku odzewu z powodu opóźnionego zwrotu lub ponawianego pytania za co ma być zwrot.Po założeniu odrazu odpowiedź. 

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

@_Likos_ Dyskusja to działanie na niekorzyść sprzedającego?

oznacz moderatorów

C47973099
#8 Zapaleniec

Pytanie do mnie?

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@jabollus  zależy jak jest prowadzona i z jakiego powodu zgłaszana. Ja osobiście zawsze najpierw używam opcji "zapytaj o zakup" ( też taka istnieje) zamiast opcji "zgłoś problem z zakupem"

Niemniej aby sprzedawca mógł dodać do listy nieaktywnych działania kupującego muszą być powtórzone trzykrotnie. Inaczej system nie przepuści blokady.

Być może w przypadku @C47973099  problemem nie był sam negatyw lecz wcześniejsze działania? np zwroty lub dyskusje.....

cyt" Tak były 2 dyskusje z powodu braku odzewu z powodu opóźnionego zwrotu lub ponawianego pytania za co ma być zwrot"

A negatyw tylko przelał "czarę goryczy" u sprzedawcy.

Ale jak mówię są to tylko moje przypuszczenia......

oznacz moderatorów

C47973099
#8 Zapaleniec

Napisałam że najpierw kontaktowałam się poprzez właśnie opcję "zapytaj o zakup". Nie było żadnego odzewu więc założyłam dyskusję. Z tego co jest pisane wynika, że można sobie czekać w nieskończoność na zwrot pieniędzy bo sprzedający się obrazi. Kupującemu też może się skończyć cierpliwość. Tym bardziej gdy to ma być zwrot za niewysłany towar lub pomylony. Dlaczego sprzedający nie zwrócił środków za brak przed wysłaniem przesyłki?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru ⭐⭐

Bo ma najtańsze produkty i wystarczającą ilość klientów, na tyle ma ich dużo, że nie potrzebuje tych, którzy robią mi pod górkę z blachostkami, blichtrem.

oznacz moderatorów

C47973099
#8 Zapaleniec

I ciągle zmienia konta jak mu za bardzo spadnie procent zadowolonych klientów i dzwoni o usunięcie oceny 

oznacz moderatorów

seeyougame
#11 Animator

Ale zwrot nie jest dlatego, że kupujący go sobie życzy. 

Wystaw motor za 5000 zł, kupię go, ale wyślij taki za 4000 zł, zażądam sobie od ciebie 40 000 zł. Bo tak. Bo chcę. Bo mogę. Oczywiście: mogę tego żądać. Mogę też chcieć gratis dwa konie i bryczkę. Konstytucja ani prawo tego nie zabraniają. 

To będzie działać na podobnej zasadzie. ŻYCZENIOWEJ. A Allegro to nie koncert życzeń, tutaj na wszystko są określone sposoby działania. No może, na prawie wszystko. Poza nielicznymi wyjątkami.

Proszę o stosowanie poprawnego formatowania w wiadomościach: używanie wielkich liter na początku zdań, kropek oraz akapitów. Tekst pisany ciągiem bez znaków interpunkcyjnych jest trudny do czytania i utrudnia komunikację w naszej społeczności. Dziękuję za wyrozumiałość i dbanie o czytelność postów!
oznacz moderatorów

C47973099
#8 Zapaleniec

Jaki zwrot na życzenie? Zwrot za brak towaru w przesyłce to zwrot na życzenie?

oznacz moderatorów

seeyougame
#11 Animator

I tak i nie. Jak to u rabinów 🙂 

Dwa wyjścia: albo dosyła, albo zwraca środki - proste.

Zwrócił ci w końcu te pieniądze za brak? Ile tego było?

Proszę o stosowanie poprawnego formatowania w wiadomościach: używanie wielkich liter na początku zdań, kropek oraz akapitów. Tekst pisany ciągiem bez znaków interpunkcyjnych jest trudny do czytania i utrudnia komunikację w naszej społeczności. Dziękuję za wyrozumiałość i dbanie o czytelność postów!
oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@seeyougame

Tu wszystko zależy od charakteru takiego braku i czy jest on istotny. Nie możesz np żądać zwrotu ceny bo brakuje śróbki, która kosztuje 10 gr. Oczywiście zawsze możliwe jest obniżenie ceny (a to nie jest to samo co zwrot środków, bo w ten sposób kupujący miałby towar za darmo).

 

oznacz moderatorów

seeyougame
#11 Animator

@pecela Oczywiście zgadzam się co do tego.

Ale tutaj koleżanka napisała "brak towaru w przesyłce" więc przyjąłem, że kupiła na przykład 3 produkty, a otrzymała 2. Więc na jeden została oszukana. 

Proszę o stosowanie poprawnego formatowania w wiadomościach: używanie wielkich liter na początku zdań, kropek oraz akapitów. Tekst pisany ciągiem bez znaków interpunkcyjnych jest trudny do czytania i utrudnia komunikację w naszej społeczności. Dziękuję za wyrozumiałość i dbanie o czytelność postów!
oznacz moderatorów

C47973099
#8 Zapaleniec

Tak brakowało produktu nie żadnej śrubki czy jakiegoś małego elementu. 

oznacz moderatorów