Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wg mnie niedopuszczalne jest blokowanie zakupów przez sprzedającego po wystawieniu negatywnego komentarza, który był rok wcześniej, zwłaszcza jeśli dotyczy innego produktu - wg. sprzedawcy Allegro się na to zgadza, czy aby na pewno_ proszę o wypowiedź Allegro !!! Proszę przejrzeć moją dyskusję z drogeriaRosa z maja 2022 roku
Moja odpowiedż na decyzję sprzedawcy:
Już teraz nie zależy mi na kupnie w Waszym sklepie, ale do Allegro zgłoszę moje zastrzeżenia bo Wasze postępowanie wg. mnie jest co najmniej niewłaściwe, szykanowanie za krytykę produktu, teraz to bym skrytykował i Was !!! Moja decyzja jest nieodwracalna tak jak i Wasza
@COMERCIA Po co chcesz kupować po raz drugi, jak pierwszy Ci nie odpowiadał?
Tak sprzedający ma prawo dodać cię na listę MNK > takich wątków było tu już mnóstwo . Allegro się nie wtrąca do decyzji sprzedającego.
Dzięki Twojemu negatywowi sprzedawca traci punkty, pozycjonowanie, SS > wszystko można załatwić bez wystawiania negatywnych opinii
Twoja decyzja jest nieodwołalna mhm a ich wieczysta tzn że przegrałeś 😄
u mnie "czarnych" jak diabłów
@COMERCIA czyż byś ocenił jakość produktu w komentarzu dla sprzedawcy zamiast ocenić produkt ???
Czy oceniłeś sprzedawcę bo byłeś nie zadowolony ? jak tak to po co chcesz po raz drugi robić zakup w firmie z której jesteś nie zadowolony 😄
oceniłem tylko jakość produktu
kupiłem ten sam produkt w odstępie 5 dniowym przed wypróbowaniem, stąd dwie oceny. po roku chciałem kupić inny produkt i otrzymałem blokadę, bez wcześniejszej informacji.
Allegro upomniało Sprzedawcę, ale to spłynęło po nim " jak po kaczce". czyli to jest rynek sprzedających, a nie klienta
@COMERCIA Allegro nie po wprowadziło listę MNK, żeby teraz zmuszać sprzedawców do zaniechania korzystania z niej
czyli to jest rynek sprzedających, a nie klienta > jak byś pomyślał chwilę, a nie kierował się urażonym ego > to zauważyłbyś z łatwością, że to kupujący mają dużo więcej przywilejów niż sprzedawcy.🙄
@COMERCIA myślę że popsułaś komuś humor rok temu i zwyczajnie nie chce mieć z Tobą do czynienia, sądzę że Ty zwyczajnie po ludzku kup sobie u innego sprzedającego których jest mnóstwo, bez nerwów i tracenia czasu. Taki powrót po roku z pretensjami wydaje mi się toksyczny.
nie mam pretensji, ten sprzedający nie ma unikalnych, tańszych towarów od innych, więc blokada mnie jest dla mnie nieistotna, ale z tej dyskusji maże ktoś wyciągnie wnioski dla siebie. Ale pewnie komuś humor popsułem i działalność tego kogoś określił bym mianem zemsta- ale strzała zemsty krzywdy mi nie zrobiła. Oczywiście w ciągu kilku minut kupiłem u kogoś innego, ale zanim zorientowałem się o co chodzi straciłem dużo więcej czasu. Pierwszy raz ktoś mi nałożył blokadę -nie wiedziałem nawet że coś takiego jest, a jestem na Allegro od początku jego istnienia, zakupów robię kilka- kilkanaście na miesiąc, ilość zawartych transakcji chyba ze 2 tysiące....
Pretensji nie mam, tylko chciałem się dowiedzieć, po roku przypadkiem to ja dowiedziałem się , że sprzedający ma pretensje do mnie
nie mam urażonego ego, bo któż mógłby go urazić? - rynek kupujących ? hmm..Idę do normalnego sklepu, mówię sprzedawcy, że towar jest jakiś wadliwy, a on już od tego czasu nie będzie wpuszczał mnie do sklepu i odmawiał sprzedaży ? zastanów się
Tą dyskusję prowadzę, aby dowiedzieć się, czy sprzedający miał prawo odmówić mi sprzedaży. Okazuje się , że miał prawo za przyzwoleniem Allegro, ale nadużył tego prawa, za co został upomniany przez Allegro, ale nie wpłynęło to na jego decyzję,
Dla informacji dodam, że aby sprawdzić czy mam rację, kupiłem ten sam produkt u innego sprzedawcy, okazało się że też był podobnej jakości ,więc może producent coś zmienił w recepturze, cóż nie mam laboratorium, poinformowałem o tym Sprzedawcę, podziękował mi, a po roku okazało się że mam blokadę, tak się nie postępuje
Więc kto ma urażone ego i kto ma pretensje ???
Dyskusję uważam za zamkniętą, dowiedziałem się od Allegro tego co mnie interesowało, wnioski wyciągnijcie sami, Dziękuję stokrotnie za poświęcony czas !
@COMERCIA ,,czy sprzedający miał prawo odmówić mi sprzedaży ,, nie znamy stanowiska drugiej strony czyli sprzedawcy , w żaden sposób nie możemy oceniać działania tegoż na podstawie Twojego wpisu i wyrokować czy ,,nadużył tego prawa,, , a że został czy nie został upomnioany przez allegro , to typowe działanie portalu najprawdopodobniej wysyłane automatycznie .
,,Dla informacji dodam, że aby sprawdzić czy mam rację, kupiłem ten sam produkt u innego sprzedawcy, okazało się że też był podobnej jakości ,więc może producent coś zmienił w recepturze, cóż..... czyli sam doszedłeś do wniosku ,że ocena była krzywdząca i blokada nałożona jak najbardziej słusznie bo nic nie zrobiłeś w kierunku jej usunięcia .
@Client:110103003 Poświęcę się > Kogo boli banowanie kont co kilka dni? > bo na pewno nie mnie > Syzyfie
przez rok nic nie wiedziałem o blokadzie drogeria mnie nie poinformowała
Drogeria o ile pamiętam nie prosiła mnie o usunięcie wpisu przez ten rok więc jej na tym nie zależało
Inni normalni sprzedawcy tak postępowali i tak to pamiętałem.
nie krytykowałem drogeri lecz towar
Rok czasu to dużo może nie wszystko pamiętam, takie sprawy załatwia się na bieżąco, a nie stawia się klienta przed faktem dokonanym po roku czasu, bez informacji
Próbowałem dotrzeć do starych informacji sprzed roku i je odtworzyć, ale mi się nie udało wszystkiego
Allegro mi odpisało, cytuję:
"dziękuję za odpowiedź.
Przykro mi, że mimo, że wysłaliśmy do Sprzedającego upomnienie, nadal nie doszli Państwo do porozumienia."
Skoro nie zależy Ci na zakupach w tym sklepie a jego działania oceniasz negatywnie to powinieneś jeszcze podziękować sprzedawcy, że uchronił Cię przed kolejnymi nieudanymi zakupami.
"Idę do normalnego sklepu, mówię sprzedawcy, że towar jest jakiś wadliwy"
"Dla informacji dodam, że aby sprawdzić czy mam rację, kupiłem ten sam produkt u innego sprzedawcy, okazało się że też był podobnej jakości ,więc może producent coś zmienił w recepturze"
Uważasz, że zmieniona receptura to wada produktu za którą odpowiada sprzedawca? W sklepie stacjonarnym zostałbyś odesłany z kwitkiem i sprawa by się skończyła. Tutaj masz możliwość wystawienia komentarza który w skrajnych przypadkach może skutkować blokadą konta sprzedawcy (tak, jeden komentarz).
Nie zrozumiałeś _ oceniłem produkt, nie sprzedawcę, na dowód tego po 10 m-cach chciałem dokonać ponownego zakupu innego produktu i wtedy dowiedziałem się dopiero o blokadzie, Sprzedawcy nie oceniałem negatywnie, to On tak sądzi- miesza mu się wszystko. Produkt być może ma zmienioną recepturę w tej serii, mam pewne sugestie, ale to temat na inną dyskusję. Zmieniona receptura, może wpłynęła na jakość , konsystencję- nie chcę w to wnikać, bo tego nie sprawdzę. Teraz dopiero bym ocenił Sprzedawcę negatywnie. Nie dba o klienta, a co gorsze nie dba również o swoje przychody, W ciągu ok. miesiąca kupiłem u Niego produkty za 800 zł, nie zwracałem towaru, zapłatę otrzymał i nie miał ze mną żadnych problemów. Teraz dopiero jego poczynania oceniam negatywnie , i to nie ze względu na sprzedawane przez niego produkty. Wycofałem z mojego koszyka wszystkie jego produkty, jeśli nie chce mi ich sprzedawać, Kupię u konkurencji- jest taniej. Jednocześnie skorzystam z sugestii starling_shop pewnie też sprzedawca 😊 i składam podziękowanie dla DrogeriaRosa- pewnie to czyta - za blokadę, bo nie będę musiał pilnować się, aby nie robić u niego zakupów, automatycznie zostanę o pomyłce poinformowany. I to byłoby wszystko w tym temacie
@COMERCIA czyli jeszcze postąpiłeś niezgodnie z regulaminem Allegro oceniając produkt w miejscu na ocenę sprzedawcy.
11.2.
Ocena w formie opisowej może mieć charakter polecający lub niepolecający zakupu. Graficzna ocena sprzedaży pozwala ocenić Kupującemu w skali od 1 do 5 przebieg realizacji umowy przez Sprzedającego pod względem następujących parametrów:
Nie wiem czy oceniałem sprzedawcę w komentarzach, nie mogę dotrzeć do tych informacji - to było rok temu, skąd Ty o tym wiesz ? podziel się ze mną jak to zrobiłeś !, że wiesz że naruszyłem regulamin ? Ze Sprzedawcą utrzymywałem kontakt i wszystko mu wyjaśniałem,opinię negatywną cofnąłem na jego prośbę, za co mi podziękował, korespondencję do której dotarłem przedstawiłem ok. dzień wcześniej. Myślę, że chociaż jestem niedoinformowanym kupującym , zrobiłem wszystko jak należy. Cóż może coS przeoczyłem, ale nikt mi na to nie zwrócił uwagi. Ocena towaru jest zawsze subiektywna i podzielenie się nią jest ważne dla innych kupujących i Sprzedającego również pomagając im czy to w zakupie, czy też w dystrybucji !!!
@COMERCIA ,,przez roynic nie wiedziałem o blokadzie drogeria mnie nie poinformowała ,, a Ty poinformowałeś drogerię o swoich wątpliwościach dot. towaru --NIE!! walnąłeś z buta negatywa bo co ? ,,a niech ma ,, ,a ostatecznie doszedłeś do wniosku , który cytowałem wcześniej ,,,,Dla informacji dodam, że aby sprawdzić czy mam rację, kupiłem ten sam produkt u innego sprzedawcy, okazało się że też był podobnej jakości ,, i teraz napisz co zrobiłeś ,aby naprawić swój błąd .
Nie był to błąd.
Produkt zmienił jakość.
Utrzymywałem cały czas kontakt ze Sprzedawcą i informowałem go o jakości i ....
Wycofałem negatywny komentarz.
Otrzymałem za to podziękowanie od sprzedawcy. Szczegóły w późniejszym poście, musiałem do nich dotrzeć.
To "Sprzedawca walnął z buta" mówiąc Twoim językiem i założył blokadę nie informując mnie o tym