Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zadeklarowałem zwrot towaru jeszcze przed wyświetleniem w aplikacji Allegro wiadomości o jego nadaniu i co za tym idzie jego otrzymaniem (nie była udostępniona opcja "Anuluj zakup"). Mimo to otrzymałem towar (na marginesie mówiąc niezgodny z jego opisem). W momencie zakupu w Aplikacji był byś wyświetlony "Zwrot za darmo", a teraz przy zwrocie opcja ta jest niedostępna (wyłącznie dostępna jest opcja "Wysyłka własna". Jednak podany tam adres również uniemożliwia przesłanie przesyłki. Oto podany w "Szczegółach zwrotu" adres:
VidaXL
null
null null
Holandia
Czuję się "nabity w butelkę". Co robić w takiej sytuacji?
@Client:101408922 podaj link do aukcji ?
@Client:101408922 wyjaśniam tą sprawę, poproszę Cię o cierpliwość, wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
Nadal czekam na odpowiedź.
@Client:101408922 przepraszam, ale ja również nadal czekam na odpowiedź 🙂
Napisałam ponownie do zespołu, który zajmuje się zwrotami, poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, wrócę tutaj gdy tylko otrzymam informację jak rozwiązać ten problem.
ojojojojoj.... Kupiłem od nich sejf na FV. Walka trwała kilka miesięcy o wystawienie dokumentu. To że oni jeszcze handlują zawdzięczają chyba tylko jakiemuś przeoczeniu. Katastrofalny sprzedawca.
Dopiero dzisiaj zakończyłem zmagania o zwrot wpłaconej kwoty (z pomocą POK, a nie z powodu poczucia obowiązku sprzedającego). Podtrzymuję wątek, bo również uważam, że tacy sprzedawcy nie powinni mieć szans działania w ramach Allegro i przez stosowanie nieuczciwych wybiegów psucie interesu innym sprzedawcom. Straciłem przez niego sporo cenniejszego od pieniędzy czasu. Śledząc oferty wyrobów firmy vidaXL mam wrażenie, że ten sprzedawca funkcjonuje w wielu wcieleniach, ale może to tylko takie wrażenie....
@Client:101408922
Zadeklarowałem zwrot towaru jeszcze przed wyświetleniem w aplikacji Allegro wiadomości o jego nadaniu i co za tym idzie jego otrzymaniem
To był podstawowy błąd.
Gdybyś wstrzymał się z klikaniem w zwrot na Allegro do czasu otrzymania rzeczy miałbyś więcej czasu na odesłąnie, a w tej sytuacji jeszcze okazję do złożenia reklamacji (z tytułu wady polegającej na niezgodności otrzymanej rzeczy z ofertą). W przypadku reklamacji i jej uznania przez sprzedawcę - koszt odesłania sprzedawca miałby obowiązek Ci zwrócić.
Gdy kliknąłeś w zwrot na Allegro (złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od Umowy) - pozbawiłeś się prawa do reklamacji z tytułu rękojmi: rzecz nie jest już Twoja, a Ty nałożyłeś na siebie obowiązek zwrotu (czyli odesłania) rzeczy do sprzedawcy. Oczywiście zgodnie z przepisami prawa: na koszt własny i w ciągu do 14 dni od "kliknięcia w zwrot".
@Client:101408922 wracam z odpowiedzią, przepraszam, że czekałeś. Skontaktowaliśmy się ze sprzedającym i poprosiliśmy go o przesłanie do Ciebie lub przekaznie nam w odpowiedzi poprawnego adresu do zwrotu, gdy tylko otrzymamy odpowiedź, przekażemy wszystkie informacje Tobie w wiadomości e-mailowej.