Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem związany ze zwrotem, problem wydaje się być po stronie Allegro. Otrzymałem zamówiony artykuł od sprzedającego przez paczkomat Inpost, niestety nie pasuje mi, chciałbym go odesłać do sprzedawcy. Nie jest to możliwe z uwagi na status przesyłki na Allegro: w przygotowaniu, przesyłka opóźniona. Zweryfikowałem w Inpost i tam status jest poprawny jako doręczony, co jest zgodne ze stanem faktycznym. Do kogo mam się zwrócić i jak aby allegro rozwiązało ten temat?
Zwrot jest zawsze możliwy jak jest towar który podlega zwrotowi, a to zakup ze Smartem?
Tak, ze smartem
Tak, ze smartem, opcja zwrotu jest nieaktywna.
@JanuszSzy sprzedający nadał tę przesyłkę inną, niż wybrana przez Ciebie metoda dostawy, to powoduje problem w systemie.
Natomiast zamówienie nie jest Smart! a w ustawieniach zwrotu oferty koszt zwrotu jest darmowy, więc sprzedający powinien udostępnić Ci darmową etykietę do zwrotu.