anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak aktualizacji statusu przesyłki na allegro, niemożliwy zwrot.

JanuszSzy
#1 Nowicjusz#

Witam

Mam problem związany ze zwrotem, problem wydaje się być po stronie Allegro. Otrzymałem zamówiony artykuł od sprzedającego przez paczkomat Inpost, niestety nie pasuje mi, chciałbym go odesłać do sprzedawcy.  Nie jest to możliwe z uwagi na status przesyłki na Allegro: w przygotowaniu, przesyłka opóźniona. Zweryfikowałem w Inpost i tam status jest poprawny jako doręczony, co jest zgodne ze stanem faktycznym. Do kogo mam się zwrócić i jak aby allegro rozwiązało ten temat?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Zwrot jest zawsze możliwy jak jest towar który podlega zwrotowi, a to zakup ze Smartem?

oznacz moderatorów

JanuszSzy
#1 Nowicjusz#

Tak, ze smartem

oznacz moderatorów

JanuszSzy
#1 Nowicjusz#

Tak, ze smartem, opcja zwrotu jest nieaktywna.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JanuszSzy sprzedający nadał tę przesyłkę inną, niż wybrana przez Ciebie metoda dostawy, to powoduje problem w systemie.
Natomiast zamówienie nie jest Smart! a w ustawieniach zwrotu oferty koszt zwrotu jest darmowy, więc sprzedający powinien udostępnić Ci darmową etykietę do zwrotu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów