Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego kupujący nie dostaje informacji , że chcę otrzymać fakturę mimo iż przed zakupem zaznaczyłem tę opcję, a dane do faktury wyświetlały się w podsumowaniu? Po zakupie w zakładce kupione zarówno kupujący jak i sprzedający nie mają takiej informacji.
Chyba sprzedający? Jeśli po zakupie nie masz takiej informacji, to nie zaznaczyłeś opcji żądania faktury.
@impresja_studio Sprzedajacy otrzymuje takie informacje jeżeli podasz dane firmy. Informację o tym czy zamówienie było na fakturę powinieneś zobaczyć w zakładce Moje zakupy. Tak to powinno wyglądać po Twojej stronie:
Może nie podałeś NIPu i innych danych firmowych w formularzu dostawy i płatności?
Witam, dane do wystawienia faktury z pewnością są zaznaczone, jednak po kliknięciu potwierdzenia zakupu znikają. Zauważyliśmy , że ten problem dotyczy tylko jednego z komputerów w firmie, i występuje zawsze na nim, więc musi to być jakieś ustawienie przeglądarki, lub jakiś element oprogramowania blokuje, lub usuwa to zaznaczenie. Teraz po prostu nie robimy zakupów z tego komputera. Jest to jakieś rozwiązanie, ale dobrze było by wiedzieć co jest tego powodem.