anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak danych o wyborze faktury po zakupie produktu.

impresja_studio
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego kupujący  nie dostaje informacji , że chcę otrzymać fakturę mimo iż przed zakupem zaznaczyłem tę opcję, a dane do faktury wyświetlały się w podsumowaniu? Po zakupie w zakładce kupione zarówno kupujący jak i sprzedający nie mają takiej informacji.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Chyba sprzedający? Jeśli po zakupie nie masz takiej informacji, to nie zaznaczyłeś opcji żądania faktury.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@impresja_studio Sprzedajacy otrzymuje takie informacje jeżeli podasz dane firmy. Informację o tym czy zamówienie było na fakturę powinieneś zobaczyć w zakładce Moje zakupy. Tak to powinno wyglądać po Twojej stronie:

la_nika_0-1615376217688.png

Może nie podałeś NIPu i innych danych firmowych w formularzu dostawy i płatności? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

impresja_studio
#9 Pomysłodawca#

Witam, dane do wystawienia faktury z pewnością są zaznaczone, jednak po kliknięciu potwierdzenia zakupu znikają. Zauważyliśmy , że ten problem dotyczy tylko jednego z komputerów w firmie, i występuje zawsze na nim, więc musi to być jakieś ustawienie przeglądarki, lub jakiś element oprogramowania blokuje, lub usuwa to zaznaczenie. Teraz po prostu nie robimy zakupów z tego komputera. Jest to jakieś rozwiązanie, ale dobrze było by wiedzieć co jest tego powodem.

oznacz moderatorów