Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam szelki dla psa, płacąc przelewem za zakup. Sprzedający nie dostarczył mi towaru w wymagalnym terminie. Po opisaniu sytuacji na allegro sprzedawca zobowiązał się zwrócić mi kwotę. W związku z tym zamknęłam dyskusje na allegro, ale zwrotu pieniędzy nie otrzrymałam. Co mogę zrobić?
@Client:42173963 Nigdy nie zamykaj Dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu, sprzedawca tylko na to czeka, a potem robi co chce. Teraz poproś Allegro o ponowne otwarcie Dyskusji przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i domagaj się zwrotu wpłaty. W Dyskusji proś o pomoc Allegro, wtedy szybko pieniądze odzyskasz.
Ślicznie dziękuję, Tak zrobię😊
@Client:42173963 ponowne otwarcie dyskusji nie będzie konieczne, napisałam w tej sprawie do działu zajmującego się rekompensatami w Programie Ochrony Kupujących i Twój wniosek został zaakceptowany, pieniądze wpłyną na Twoje konto w ciągu 2-3 dni roboczych 🙂