Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
ZAKUPIŁEM KOC PRZEZ PAY zapłaciłem 109 zł płatność 06.06.2020
tytuł operacji[edycja]
koca nie otrzymałem.
mój adres e.mail [edycja]
@Client:52196013 Po co podajesz swój adres e-mail? Zapytaj sprzedawcę, co z wpłatą, co z wysyłką, z nim wyjaśnij problem. Najskuteczniej i najszybciej zrobisz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:52196013 Z konta, z którego tutaj piszesz, nie ma takiego zamówienia ani na Allegro, ani Allegro Lokalnie. Jeśli mamy Ci pomóc, poproszę o więcej informacji lub login konta, którego dotyczy sprawa.
Wczoraj zamówiłem rozmowę telefoniczną , podczas której Pani ustaliła że dokonałem wpłaty 109 zł za omawiany koc , którego nadal nie otrzymałem.
Sprzedawca nie chce podjąć ze mną kontaktu.Reasumując nie mam 109 zł ani koca.
@Client:52196013 Czy nasz pracownik podczas rozmowy telefonicznej wskazał co powinieneś zrobić w tej sytuacji?