anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak dostawy koca

Client:52196013
#7 Wielbiciel#

ZAKUPIŁEM KOC PRZEZ PAY zapłaciłem 109 zł płatność 06.06.2020

tytuł operacji[edycja]

koca nie otrzymałem.

mój adres e.mail [edycja]

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:52196013 Po co podajesz swój adres e-mail? Zapytaj sprzedawcę, co z wpłatą, co z wysyłką, z nim wyjaśnij problem. Najskuteczniej i najszybciej zrobisz  tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:52196013 Z konta, z którego tutaj piszesz, nie ma takiego zamówienia ani na Allegro, ani Allegro Lokalnie. Jeśli mamy Ci pomóc, poproszę o więcej informacji lub login konta, którego dotyczy sprawa. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:52196013
#7 Wielbiciel#

Wczoraj zamówiłem rozmowę telefoniczną , podczas której Pani ustaliła że dokonałem wpłaty 109 zł za omawiany koc , którego nadal nie otrzymałem.

Sprzedawca nie chce podjąć ze mną kontaktu.Reasumując nie mam 109 zł ani koca.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:52196013 Czy nasz pracownik podczas rozmowy telefonicznej wskazał co powinieneś zrobić w tej sytuacji?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów