Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
U mnie dokładnie ta sama sytuacja. Sprzedawca twierdzi że dokonał zwrotu,A ja nadal nie mam pieniędzy, Ani na swoim koncie bankowym ani na koncie allegro. Potwierdzenia zwrotu srodkow tez nie otrzymalam.Chciałabym zgłosić to odpowiedniego działu na allegro- jak to uczynić? Podpowiedzcie proszę.
@cosiestao Otwórz Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś brak zwrotu wpłaty - sprzedawca ma 24 godziny w dni robocze na wyjaśnienia, po tym czasie możesz tam poprosić o pomoc Allegro. Szybko odda 🙂
15 listopada
No to jeszcze poczekam,dzięki
Nie czekaj, otwórz Dyskusję. Sprzedawca napisał Ci, że oddał, a jeśli nie było maila od Allegro z informacją o zwrocie wpłaty, to nie oddał i będzie nadal Cię zwodził.
@cosiestao Jeżeli sprzedawca twierdził że oddał, a nie, to otwieraj dyskusję a nie czekaj, zwróci od razu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@LEW433 Z rozrywki powtórka, słuchają jej dzieci, słuchają podwórka 🙂
@xyz96 Oczywiście kochanieńka, zapraszam do piaskownicy, oderwiesz się od tego "nierealnego" świata.😍
@cosiestao sprzedawca ma do 14 dni na zwrot pieniędzy od anulowania - odstąpienia od umowy więc z dyskusją się powstrzymaj chyba że minęło 14 dni 😉
Nie, ma oddać niezwłocznie, 14 dni to ostateczność.
@xyz96 "Niezwłocznie" to pojęcie względne. Dla sprzedawcy może oznaczać 13 dni i co mu zrobisz?