Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,żona kupiła buty które po dwóch dniach się rozleciały,więc wysłaliśmy je z reklamacją do sprzedawcy a oto jego odpowiedź:Otrzymaliśmy od Pana obuwie, lecz to obuwie nie podlega reklamacji. Na aukcji jest przypisana reklamacja 14 dniowa na obuwie nie użytkowne a nie na obuwie które zostało już noszone , ponieważ nie była do tego obuwia przypisana gwarancja, prosze o informacje czy mamy odesłac ponownie do Państwa obuwie
POzdrawiam sklep szpilka 24.
Czy to możliwe,że nie mogę zareklamować butów i czy możliwe jest by sprzedawać nowy towar bez prawa gwarancji a tylko z prawem do odstąpienia od umowy????????????????????
@Robertmal73 To jakieś brednie sprzedawcy. Odpowiada on za towar z rękojmi przez dwa lata. Gwarancji udzielać nie musi, ale ustawowa rękojmia go obowiązuje i na rękojmię się powołuj przy reklamacji wad. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa , domagaj się naprawy, wymiany, lub zwrotu wszystkich kosztów. Nie zwracaj uwagi na głupoty, które wypisuje sprzedawca. Po 24 godzinach w Dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro.
@Robertmal73 ulala to dopiero baanialuki 🙂 - jak napisał @xyz96 gwarancja jest dobrowolna ale od rękojmi nie ma ucieczki i to mu napisz, a potem dyskusja, właczenie pracownika Allegro, tylko pamiętaj NIE zamykaj dyskusji zanim nie będziesz miał rozwiązanej reklamacji ( zwrot pieniazkow lub nowe buty)