anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak info o towarze

jedrek571
#7 Wielbiciel#

19.04.2020 zamówiłem i zapłaciłem za towar , do obecnej chwili brak jakiejkolwiek informacji odnośnie dostawy lub zwrotu pieniędzy.Jedrek571

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W Dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.

Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

oznacz moderatorów

Bellatrix-1999
#9 Pomysłodawca#

Zamiast otwierać dyskusję i bić pianę - należy zadzwonić do Sprzedawcy, telefony nie bolą.

Jeśli po kilku próbach w godzinach pracy Sprzedawcy nie ma kontaktu i wyjaśnienia - po prostu najlepiej kliknąć "zwróć przedmiot" w swoich kupionych odstępując od Umowy wpisując dodatkowo jako powód zwrotu: brak towaru.

Sprzedawca musi zwrócić wpłatę i po krzyku.

 

oznacz moderatorów

jedrek571
#7 Wielbiciel#

Klient okazał się mówiąc delikatnie nierzetelny ,który wyłudził kasę nie tylko ode mnie , dzięki pomocy allegro wkrótce otrzymam zwrot kasy,za co serdecznie dziękuję.Z poważaniem jedrek572

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@jedrek571  Zapytam - Allegro Lokalnie..?

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów