anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak informacji o zwrocie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sabciawita666
#7 Wielbiciel#

Zwróciłam zakupiony przedmiot przez paczkomat. Oczywiście zwrot smart. Nie mam żadnej informacji od InPost a w zakładce o zakupie i zwrocie też cisza. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sabciawita666 Podaj nam proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczył ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Sabciawita666
#7 Wielbiciel#

5dd1ae70-be4f-11ed-a3db-7b004a9a2138😀

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Sabciawita666 Cześć. 🙂 Zwrot został zarejestrowany. Zgodnie z informacjami w systemie, zamówienie zwróciłaś wczoraj wieczorem, a dzisiaj paczka wyruszyła w drogę do sprzedającego: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=600000219372132014619854 

oznacz moderatorów
Sabciawita666
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 

oznacz moderatorów
Sabciawita666
#7 Wielbiciel#

5dd1ae70-be4f-11ed-a3db-7b004a9a2138😀😀‌ to nr zamówienia 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Sabciawita666 a poprawnie, potwierdziłeś na ekranie na koniec ? bo mógł ktoś po Tobie wyciągnąć paczkę 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów