Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłam zakupiony przedmiot przez paczkomat. Oczywiście zwrot smart. Nie mam żadnej informacji od InPost a w zakładce o zakupie i zwrocie też cisza.
@Sabciawita666 Podaj nam proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczył ten zwrot.
5dd1ae70-be4f-11ed-a3db-7b004a9a2138😀
@Sabciawita666 Cześć. 🙂 Zwrot został zarejestrowany. Zgodnie z informacjami w systemie, zamówienie zwróciłaś wczoraj wieczorem, a dzisiaj paczka wyruszyła w drogę do sprzedającego: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=600000219372132014619854
Dziękuję
5dd1ae70-be4f-11ed-a3db-7b004a9a2138😀😀 to nr zamówienia
@Sabciawita666 a poprawnie, potwierdziłeś na ekranie na koniec ? bo mógł ktoś po Tobie wyciągnąć paczkę 😞