anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak karty gwarancyjnej

STREFATECH
#1 Nowicjusz#

W dostarczonym towarze brak karty gwarancyjnej- szlifierka kątowa. Czy sprzedający nie musi dołożyć takiej karty gwarancyjnej?  zakup na fakturę

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@STREFATECH Czy kontaktowałeś się w tej sprawie bezpośrednio ze sprzedającym?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

STREFATECH
#1 Nowicjusz#

nie, ponieważ chciałem uzyskać informację, czy sprzedający ma obowiązek dołożyć kartę gwarancyjną.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Kartę gwarancyjną można z neta pobrać jak produkt ją ma. Niekażdy producent musi udzielać gwarancji bo jest ona dobrowolna a zawsze masz rękojmię 2 letnią za niezgodność towaru z umową. Jeśli produkt był fabrycznie zapakowany i widać że nie otwierany to mógł nie mieć ale może tak być że był u innego kupującego i ten go zwrócił a kartę gwarancyjną zgubił oddał bez i nie ma. Wtedy pobierasz sobie lartę ze strony producenta @STREFATECH 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Nie musi być gwarancji.

oznacz moderatorów