Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dostarczonym towarze brak karty gwarancyjnej- szlifierka kątowa. Czy sprzedający nie musi dołożyć takiej karty gwarancyjnej? zakup na fakturę
@STREFATECH Czy kontaktowałeś się w tej sprawie bezpośrednio ze sprzedającym?
nie, ponieważ chciałem uzyskać informację, czy sprzedający ma obowiązek dołożyć kartę gwarancyjną.
Kartę gwarancyjną można z neta pobrać jak produkt ją ma. Niekażdy producent musi udzielać gwarancji bo jest ona dobrowolna a zawsze masz rękojmię 2 letnią za niezgodność towaru z umową. Jeśli produkt był fabrycznie zapakowany i widać że nie otwierany to mógł nie mieć ale może tak być że był u innego kupującego i ten go zwrócił a kartę gwarancyjną zgubił oddał bez i nie ma. Wtedy pobierasz sobie lartę ze strony producenta @STREFATECH
Nie musi być gwarancji.