Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam takie pytanie - czy jeśli konto sprzedawcy nie widnieje już w serwisie allegro to mogę zapomnieć o realizacji gwarancji tak? Sprzedający z Chin, na innych portalach też nie widzę jego konta. Jedna realizacja gwarancji przebiegła bez problemu, wymienił urządzenie na nowe ale po jakimś czasie znów pojawił się problem i jedyne co zostało to wiadomości email miedzy nami przez czat allegro.
Pozdrawiam.
Z tytułu gwarancji odpowiada gwarant, którego wskazuje karta gwarancyjna i zazwyczaj jest to producent. Sprzedawca bardzo rzadko, jest stroną w gwarancji.
Udzielenie gwarancji jest w pełni dobrowolne.
Sprzedawca natomiast odpowiada z tytułu rękojmi lub niezgodności z umową (w zależności od tego czy to transakcja B2B czy B2C).
Nie myl gwarancji z odpowiedzialnością sprzedającego z tytułu reklamacji, gwarant to najczęściej producent i jak masz dowód zakupu to powinno być ile masz czasu gwarancji, inaczej ma się reklamcja u sprzedającego, pomimo że nie sprzedaje to ma obowiązki, spróbuj założyć dyskusję, może uzyskasz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 był w zeszłym tygodniu przypadek i allegro stanęło na stanowisku cyt proszę odesłać reklamację do sprzedawcy bo usunął konto i nie może odpisywać na wiadomości w dyskusji a zostawił adres do reklamacji na Tajwan... coś czuje że robi się nowy standard jakości obsługi posprzedażowej wersja Chiny
No proszę, a czy Allegro zamiesza bardziej szczegółowo weryfikować konta sprzedażowe, szczególnie te z Chin, Tajwanu ?🤔
A po co jest kasa z prowizji i tyle chociaż ost jakiś Chińczyk płakał że im wprowadzili termin wypłat na 30dni bo paczka musi dojść. Może jak protect będzie kosztował astronomiczne pieniądze i się nie da tego już na sprzedawców przerzucić to się w końcu ktoś zastanowi