Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam nadal nie otrzymałam swojej przesyłki a sprzedający już obiecywał z ja wyślę w tamtym tygodniu co w związku z tym można zrobić
Założyć dyskusje na początek. Sprzedawca będzie musiał odpowiedzieć, a w razie czego pomoże pracownik Allegro.
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Ale dyskusja z nim już była...i jak paczki nie było tka nie ma
A to w takim razie https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o...
Jeśli dyskusja nie pomoże, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję. POK zazwyczaj stawia na baczność sprzedającego, który szybko wysyła towar lub zwraca pieniądze, albo pieniądze zwraca Allegro.
Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, możesz poprosić w Dyskusji o pomoc pracownika Allegro, który ponagli sprzedawcę.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa