Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę zareklamować wadliwy produkt. Sprzedawca mnie ignoruje, co więcej, aktualnie nic nie sprzedaje. Co w tym wypadku mam zrobić?
Masz adres w zakładce zwroty, reklamacje to wyślij mu maila. Możesz później także udać się do miejskiego rzecznika praw konsumenckich, doradzą pomogą.
Dziękuje za szybką reakcje. Napisałam 2 wiadomości. Dziś był zalogowany o 7:40 ale nadal lekceważy mnie.
@Carlacollucci79 DYSKUSJĘ otwórz, link masz niżej.
@Carlacollucci79 Złóż reklamację w Dyskusji, wtedy ma obowiązek odpowiedzieć i możesz tam poprosić o pomoc Allegro.
Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE