Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem ze sprzedawcą u którego reklamowałem towar. Towar różnił się od tego co było w opisie i jak okazało się miał wady które wyszły podczas jego używania. Po kilku krotnej próbie udało mi się skontaktować z tym sprzedawca. Towar został odesłany (22.03.2023)do sprzedającego tak jak było ustalone. Mam potwierdzenie nadania i odbioru. Po nie całych dwóch tygodniach i znowu kilku próbach kontaktu udał mi się skontaktować z tym sprzedawcą. Podczas rozmowy sprzedawca zadał mi pytanie czy chce zwrot gotówki czy nowy towar. Ustaliliśmy że prześle mi nowe urządzenie. To był koniec kontaktu. Sprzedający nie odbiera telefonów, nie odpowiada na sms i maila. Proszę o pomoc co w takiej sytuacji mogę zrobić. Z góry dziękuję. Pozdrawiam
Otwórz dyskusję, tu musi odpowiedzieć w ciągu 24godz, na zwykłym Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowana AL:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Dzięki,
Pozdrawiam
Zalozenie dyskusji i wniosek do ap po 14dniach po oznaczeniu jako nierozwiazanej