anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu ze sprzedającym w sprawie gwarancji towaru.

vikary21
#7 Wielbiciel#

Witam,zakupiłem 13lipca 2 hulajnogi elektryczne Kugo S1 Pro  i przy jednej nie chce się włączyć wyswietlacz,chciałbym ja oddać na gwarancję lecz brak kontaktu ze sprzedającym.Teraz nie wiem co zrobić bo nie było w pudełkach paragonu jest tylko data zakupu przez allegro.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@vikary21 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem, domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, powołaj się na rękojmię. Nie wspominaj o gwarancji, rękojmia jest lepsza i obowiązkowa. Sprzedawca ma obowiązek uczestniczyć w Dyskusji. Po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który zna dobrze zasady reklamacji i który udzieli Ci wsparcia. Wszelkie wysyłki reklamacyjne na koszt sprzedawcy.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@vikary21 Cześć! Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Możesz rozpocząć dyskusję ze sprzedającym, a w przypadku braku odpowiedzi po 24 godzinach, poprosić pracownika Allegro o interwencję. Pamiętaj również, że w takich przypadkach pomoże POK, czyli Program Ochrony Kupujących - link do wniosku. 

oznacz moderatorów