Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,zakupiłem 13lipca 2 hulajnogi elektryczne Kugo S1 Pro i przy jednej nie chce się włączyć wyswietlacz,chciałbym ja oddać na gwarancję lecz brak kontaktu ze sprzedającym.Teraz nie wiem co zrobić bo nie było w pudełkach paragonu jest tylko data zakupu przez allegro.
@vikary21 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem, domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, powołaj się na rękojmię. Nie wspominaj o gwarancji, rękojmia jest lepsza i obowiązkowa. Sprzedawca ma obowiązek uczestniczyć w Dyskusji. Po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który zna dobrze zasady reklamacji i który udzieli Ci wsparcia. Wszelkie wysyłki reklamacyjne na koszt sprzedawcy.