Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
11 stycznia zakupiłam od sprzedawcy [edycja] puzzle, pierwszą wiadomość z prośbą o szczegóły tranasportu wysłałam 18 stycznia, drugą 2 lutego, trzecią dziś. Póki co bez odpowiedzi. Co dalej?
Aktualnie sprzedający nic nie sprzedaje.
@Client:27836128 Dyskusję otwórz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa tam zgłoś problem i po 24 godzinach poproś w niej o pomoc Allegro.
Jeżeli to nie rozwiąże problemu, wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Zrob tak jak radzi xyz96 a dodatkowo napisz maila do sprzedawcy ze powiadamiasz policje o oszustwie😉
@Client:27836128 Jak sprzedawca nie odpowiada to wypełnij wniosek do POKu, otrzymasz zwrot a sprzedający będzie miał problemy:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:27836128 ten Sprzedający ma zablokowane konto, nie czekaj na jego odpowiedź w dyskusji. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja, nie martw się, Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy, dlatego proszę wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.