Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam zestaw lini nawadniających z akcesoriami. Kasa poszła przez payU a kontaktu ze sprzedającym zero. loguje się sprzedający czas wysyłki przedłużył do 10 z 4 . Telefon wyłączony .co robić . Dzisiaj mija te 4 dni robocze
To typowe, ale jest rozwiązanie!
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@sylwia19882021 Napisz do niego tutaj:
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Na odpowiedź ma 24godziny. W razie potrzeby do dyskusji zaproś Allegro. Jest tam taki specjalny banerek. Dyskusji nie kończ do czasu, aż otrzymasz towar.
@WREDZIA-W1 ❤️
@cloudcloud Uważaj na siebie, Mysiu 😗 😷💓
Na allegro jestem od kilku lat ale z czymś takim się pierwszy raz spotkałam żeby ktoś miał pozytywne komentarze a dzisiaj lawinowo widze negatywy idą na tą osobę .
@sylwia19882021 Spokojnie. Wszystko się mogło zdarzyć. Może biedak zachorował? Może go zamknęli w kwarantannie? Skoro zmienił czas dostawy,to widocznie coś jest na rzeczy.