Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
22 maja kupiłem na Allegro "Luksusowe Etui skóra case do tel.Motorola E6 play" od [edycja] .Zapłaciłem z góry z opcją dostawy do sklepu "Żabka". Zakupu dokonałem jako klient niezarejestrowany. Dostawa miała nastąpić do 2 dni roboczych czyli do 26 maja.Dzisiaj już 6 czerwca towaru nie ma , skontaktować się z dostawcą nie można. Co mogę zrobić jako klient niezarejestrowany żeby odzyskać pieniądze i wystawić odpowiednią opinię sprzedawcy tak żeby uchronić innych Waszych klientów przed oszustem. [edycja]
Zarejestruj konto na mejla, który podałeś podczas zakupu i poprzez formularz kontaktowy poproś allegro o przywrócenie transakcji do "kupionych".
Wtedy będziesz mógł założyć sprzedającemu dyskusję.
No i nie podawaj tu danych kontaktowych sprzedających;]
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
No i nie podawaj tu danych kontaktowych sprzedających;]
@cloudcloud 🦎 pomoże 🙂
@konto zamknięte Co Ty z tą jaszczurką?:D
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, to kamelełon 😮 (tzn tak @cloudcloud mówi) 😮
otwórz jej avatarek w pełnej rozdzielczości to zobaczysz kamelełona 🦎 😄
@konto zamknięte Jakby nie patrzeć, "kamelełon" to jaszczurka;]
I wiem co @cloudcloud ma w avku, ale coś zbyt często na tę jaszczurkę się gapisz😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dziękuję za info.
Nigdy nie kupuj jako niezarejestrowany. Teraz skontaktuj się z Allegro w tej sprawie przez formularz i poproś o pomoc; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Jeśli kupiłeś na ten sam adres e-mail, na który masz założone konto, poproś o dodanie zakupu do zakładki Kupione, wtedy skorzystasz z Programu Ochrony Kupujących i wystawisz ocenę. Jeśli kupiłeś na inny adres e-mail, załóż nowe konto Allegro na ten adres.