Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam nowy telefon. Po 2 tyg użytkowania telefon przestał działać. Od tygodnia staram się skontaktować ze sprzedającym ale nie otrzymuję żadnych odpowiedzi. Chciałabym odesłać telefon do naprawy. W ofercie gwarancja obowiązuje rok. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
zrób tak - ,,moje zakupy - szczegóły - otwórz dyskusję ,, i tam poinformuj sprzedawcę o wadzie sprzętu . Szybko odpowie 🤗
Pamiętaj reklamację składaj z tytułu rękojmii , zaznacz to wyraźnie w dyskusji .
Dziękuje za pomoc. Czekam na odpowiedź sprzedającego.
HeidI1102 przed nami weeken , odpowiedź się może opóźnić . Po 24 H na końcu dyskusji pokaże się niebieski naapis ,, poproś pracownika o pomoc ,, jeśli będą problemy kliknij w ten napis skorzystaj z interwencji administratora .
@HeidI1102 Nie powołuj się na żadne gwarancje, tylko na obowiązkową rękojmię, która trwa dwa lata przy przedmiotach nowych kupionych od firmy i jeden rok przy używanych. Przy zakupie od osoby prywatnej trwa dwa lata przy nowych i używanych, o ile sprzedawca w opisie aukcji rękojmi nie ograniczył lub nie wyłączył. Jeżeli nie masz kontaktu otwórz Dyskusję, zgłoś w niej reklamację z rękojmi, opisz wady i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do załatwienia sprawy zgodnie z zasadami. Sprzedawca ma obowiązek uczestniczyć w Dyskusji.
Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeżeli mimo wszystko Dyskusja nie przyniesie rozwiązania problemu, telefon nadal będzie uszkodzony i sprzedawca go nie naprawi, nie wymieni lub nie odda wszystkich kosztów po odesłaniu, zamknij ją po 14 dniach jako nierozwiązaną i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia