Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
otrzymałem powiadomienie po zwrocie, że
Zwrot powinien znajdować się już na Twoim rachunku, w przeciwnym wypadku skontaktuj się z nami.
pieniążków nadal nie ma na koncie.
Czy sprzedający mógł wycofać przelew za zwrot w jakiś sposób?
dodam, że wystawiłem negatywną ocenę, ponieważ wysłano uszkodzony produkt.
sprzedający usilnie domagał się usunięcia opinii, mimo wystawienia zgodnie z prawdą.
Jak długo czekać na przelew przed zgłoszeniem tego na policję?
@PawelKulakowski8 podaj proszę numer zamówienia.
NUMER ZAMÓWIENIA
@PawelKulakowski8 widzę, że sprzedający prawidłowo zwrócił pieniądze. Natomiast zachęcam Ciebie uzbroić się w cierpliwość, bo zwrot był zlecony wczoraj, więc pieniądze pojawią się na Twoim koncie do 3 dni roboczych, czyli maksymalnie do piątku do końca dnia.
Zwróć uwagę, bo płaciłeś BLIK więc zwrot pojawi się z datą płatności blikiem.
Zauważyłem, że zwrot płatności został dokonany za płatność o numerze 9a7ee3f0-8e20-11f0-ae14-79075022611d - niestety ten numer płatności był nieudany i nie przeszedł , więc 10 września dokonałem nowej wpłaty. Sprzedający mógł zwrócić płatność na nieudany numer ?
@PawelKulakowski8 Nie.