anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak maila potwierdzającego zakup

MAMY ROZWIĄZANIE!
adzeem
#8 Zapaleniec#

Witam. Dokonałam zakupu 3produktów u jednego sprzedawcy. Dokonałam wyboru przesyłki i zapłaty . Dokonałam zapłaty w wysokości 102,87 po czym weszłam na stronę Allegro a tam wyświetliło się ze „płatność anulowana”. Skontaktowałam się ze sprzedająca ...i tu jeszcze dziwniejszy zwrot akcji - ponieważ u niej wyświetlił się komunikat ze zakupiłam tylko jeden przedmiot:/ ...czy coś się dzieje z systemem ? W jaki sposób Ew złożyć wniosek o zwrot wpłaty ? Pozdrawiam  

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli płatność jest anulowana to pieniądze na pewno nie dotrą do sprzedawcy. Z konta Ci pobrało? Jeśli tak, to pieniądze automatycznie do Ciebie wrócą za kilka dni. Co masz w zakładce Kupione? Jeden, czy trzy produkty?

oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

W zakładce mam 3 produkty nieopłacone - żadnego pojedynczego zakupionego produktu Opłaconego nie mam- . Tak , z konta mi pobrało pieniądze jednak dk chwili obecnej ( mimo wyboru dostawy itp) nie otrzymałam maila potwierdzającego 😕

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Skoro tak, to sprzedawca musi mieć 3 produkty kupione od Ciebie. Anulowana wpłata nie dotrze do niego i do Ciebie wróci. Ponów płatność już teraz, z konta pobierze Ci jeszcze raz i jeśli płatność nie będzie anulowana, pieniądze dotrą do sprzedawcy. Powody anulowania są róże, ważne, abyś sama nie anulowała rozpoczętej płatności. Na zwrot pierwszej wpłaty poczekasz około 3 dni.

oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Sprzedająca otrzymała wiadomość o zamówieniu przeze mnie tylko 1rzeczy...a nie 3, dlatego myśle ze coś w systemie Allegro szwankuje dziś . Nie mniej jednak dziękuje za odpowiedz. Zaczęłam aż Allegro zwróci mi pieniądze i wtedy dokonam nowej płatności ( jeszcze raz zamówię produkty )- dziś wole już nie ryzykować i się drugi raz nie stresować 

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@adzeem widzę, że Twoja transakcja z wczoraj wisi, jako anulowana. 

U nas wszystko w porządku. Spróbuj ponownie kupić wybrane przedmioty 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Ok. A czy pieniądze zostaną mi zwrócone ( Ew kiedy?)? Bo tak jak wspomniałam - przelew zrobiłam 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Pieniądze zostaną zwrócone, ale jeśli ponownie dokonasz zakupu, będziesz mieć więcej do zapłaty. Moim zdaniem powinnaś powtórzyć płatność, a nie kupować ponownie.

oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Jak to zrobić ? Ponowić opłatę i po prostu nie przelewać pieniędzy ( zaczekac aż tamte wpłyną do sprzedającej?) ????? 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@adzeem Przejdź do zakładki Kupione i odszukaj odpowiednie zamówienie. Kliknij przycisk [Ponów płatność] i wybierz ponownie opcję dostawy oraz metodę płatności.

Tamte pieniądze wrócą do Ciebie 

  • Jeśli transakcja ma status Anulowana, a pieniądze zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, wpłata zostanie zwrócona na rachunek, z którego została wykonana.
________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@adzeem Ponowić wpłatę i przelać pieniądze, już wczoraj otrzymałaś taką informację. Pierwsza wpłata wróci na pewno, nie przejmuj się. Tamte pieniądze nie wrócą od sprzedającej, bo do niej nie dotarły i nie dotrą, wrócą od Allegro 🙂

oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Dzięki za pomoc. Deficyt snu powoduje totalnie zachwianie odczytu informacji przez mózg : trzeba do mnie drukowanymi mówić 😉 . Ok. Dzięki jeszcze raz. Już działam w takim razie .

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@adzeem powodzenia, gdyby coś poszło nie tak - odzywaj się do nas, pomożemy 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Podjęłam dziś próbę ponownego opłacenia zakupów ( wczorajszej anulowaneJ płatności ) - z tym ze zaczekałam przed dokonaniem przelewu na wiadomości od Allegro ad wyboru dostawy i płatności - jest tak jak było wczoraj - czyli brak wiadomosci potwierdzających zakup itp 😞 

oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Jedyne co sie zmieniło to status na Allegro - ze płatność jest rozpoczęta . Dokonałam zapłaty i zobaczę jak tym razem ten zakup będzie sfinalizowany 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Zrobiłaś ten drugi przelew, czy nie? Jeśli nie, to status "rozpoczęta" będzie trwał prze 10 dni i znowu zmieni się na "anulowana". Zrób ten przelew, niczego nie anuluj, na nic nie czekaj, otrzymasz mailem info, że sprzedający otrzymał wpłatę. Skoro nie ma ponownego wyboru dostawy i płatności to oznacza, że wcześniejszy wybór został zapamiętany.

oznacz moderatorów
adzeem
#8 Zapaleniec#

Zrobiłam przelew i czekam na inf ze sprzedający otrzymał wpłatę 

oznacz moderatorów