Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od dzisiaj mam problem z dokonaniem płatności, nie przechodzi żadna metoda, próbowałem na przeglądarce oraz na aplikacji i ciągle problem
@Client:48394778 nie mamy innych zgłoszeń na ten temat. Czy próbowałeś różne metody płatności? Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z bankiem?
Tak, żadna metoda płatności nie działa, nawet allegro pay
Cześć, @Client:48394778. Czy przy próbie płatności pojawia się jakikolwiek komunikat błędu? Jeśli tak, to proszę, podeślij zrzut ekranu.
Dziękuję, @Client:48394778. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
Okej, dziękuję
@Client:48394778, proszę, sprawdź czy ten sam problem będzie występował po wyczyszczeniu plików cookie lub zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki.
Sprawdzałem odrazu, niczego to nie zmienilo
@Client:48394778 Wykonaj proszę poniższe kroki: wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka), sprawdź, czy problem występuje na innej przeglądarce/urządzeniu. Jeśli problem dalej będzie występować, prześlij nam nagranie lub zrzuty ekranu przez formularz kontaktowy.
Na komputerze jest dokładnie to samo